قتل ۱۰ نفر در رفسنجان/قاتل،۴ ایرانی و ۶ افغانی را کشت! + فیلم

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: عصر امروز در منطقه نوق این شهرستان یک ماجرای قتل رخ می‌دهد و ۱۰ نفر به قتل می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین، ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در ارتباط با حادثه عصر امروز رفسنجان اظهار داشت: قتل ۱۰ نفر تاکنون تأیید شده است و ماجرا در دست بررسی است.شهسواری گفت: امشب شورای تأمین در بخشداری نوق تشکیل می‌شود.

کشته‌ها ۴ ایرانی و ۶ تبعه افغانستانی بودند.

فرماندار رفسنجان از دستگیری قاتل که در حال خروج از استان بوده خبر داد و گفت: گویا وی مشکل اختلالات روحی روانی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز  از درگیری و کشته شدن تعدادی از اتباع بیگانه در بهرمان رفسنجان به دلیل اختلافات شخصی خبر داد و گفت: ضارب این نزاع از تعادل روحی و روانی برخوردار نبوده است.

رحمان جلالی افزود: تعدادی نیز حین درگیری اتباع بیگانه به منظور میانجیگری وارد نزاع می شوند که متاسفانه ضارب با سلاح سرد به آنها نیز حمله می کند و آنها را به قتل می رساند.

 وی با بیان اینکه اختلافات ملکی و شخصی موجب راه افتادن این نزاع شده است تصریح کرد: ضارب قصد خروج از استان را داشت که توسط عوامل انتظامی در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: این نزاع به هیچ وجهه امنیتی نداشته و صرفا یک درگیری شخصی بوده است.

جزییات تازه از حادثه رفسنجان: قاتل شیشه مصرف کرده بود

ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده حادثه مرگبار در رفسنجان در اظهار داشت: این درگیری در بخش بهرمان از توابع رفسنجان رخ داده است. دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای دستگیری متهم، بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان در شهرستان انار- فاصله ۵۰ کیلومتری از نوق رفسنجان- حضور داشته است، افزود: این حادثه عصر روز گذشته اتفاق افتاده و متهم تحت مصرف روانگردان از نوع شیشه دست به این اقدام مرگبار زده است. بلافاصله پس از کسب گزارش این حادثه تلخ دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه صادر شد و در نهایت قاتل پس از یک عملیات تعقیب و گریز و هنگامی که خود را در محاصره ماموران پلیس می‌بیند اقدام به خودزنی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله وی را دستگیر و به بیمارستان شهرستان انار منتقل می‌کنند، ادامه داد: بازجویی‌های اولیه از متهم توسط بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی وانقلاب رفسنجان در حال انجام است. در بازجویی‌های اولیه، متهم مسائل شخصی و اختلافاتی که از قبل با تعدادی از اتباع افغانستانی داشته را انگیزه اصلی این جنایت عنوان کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام افرادی که جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند مرد و در بازه سنی جوان و میان سال بوده‌اند، بیان کرد: همه این افراد از کسانی بودند که در محل چاه موتورهای کشاورزی در حال کار بودند.

۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
کد خبر: 31431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 12
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رسول IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      8 1
      چرا اصل ماجرا نمیگین به مردم
      • شامیز US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
        2 4
        تو که اصل ماجرا را میدانی ، بگو
    • حسن IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      9 1
      باید از رود ا۶فغان ها جلو گیری کرده ایران شده افقانی
    • گیوه چی US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      2 7
      سلام، فقط در این نوع موارد حواستان به نژادپرستها باشد و یا اینکه قصه پشت صحنه سپاس
      • بيكدلي IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
        9 0
        افغانيها از حد به در شدن . مدارا زيادي كشور رو به روز سياه ميشونه
    • انقلابی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      3 1
      باید جلو فروش مخدرصنعتی توسط خرده فروشان موادگرفته شود تا حوادث تلخ جنایت وسرقت اتفاق نیفتد
    • احمد IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      11 0
      اگر خواستید بفهمید چقدر افغانی توی ایران زیاده یه سر به آسونه داخل شیراز بزنید متوجه میشید توی شیراز همه افغانی هستن این وسط هم چارتا شیرازی توش زندگی میکنه. همشون هم سنی هستن ولی موقعه محرم اینقدر نذری میخورن و نذری میگیرن که گیر مردم شیراز نمیاد.
      • FR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
        1 0
        فقط تو شیراز نیست تو مشهد و شهرهای دیگه هم زیادن اینا دروغ میگن 10 میلیون که 3 میلیونشون غیرمجاز بودن وارد کشور شدن خیلی ببیشتر از اینا افغانی اومده ایران چون تو مشهد و شهرهای دیگه هر چی میبینی افغانیه
    • حمیدرضا فرشادزاده IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      2 0
      چطور توانسته یک نفر ۱۰نفربکشه نتوانستن از پشت بزنند
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      8 1
      دولت باید پاسخگو باشه چرا این همه افغانی ریخته تو ایران و اخراج نمیشن چرا مرزها رو مثل ترکیه نمی بنده هرجا میری پر افغانی شده با زاد وولد زیاد قاتل نون و امنیت مردم شدن
    • حجت IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      5 0
      تو خبر های تکمیلی اومده که اون ایرانی هیچ نقشی نداشتند و ضارب در زمانی که به دنبال اشخاص مورد مناقشه میگشته،این افراد و سر راه خود میبینه و به صورت دیوانه وار بی دلیل به قتل میرسونه
    • حافظ IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      5 1
      مقصر اصلی همه این موارد وناامنیها دولت است که مهاجران را مدیریت نمیکند کم مونده بهشون کارت ملی و یارانه هم بده