خبر شوکه کننده؛کاپیتان سابق پرسپولس مبتلا به سرطان شد/ ۴ روز خودم را در اتاق حبس کردم + تصاویر

مهرداد کفشگری هافبک درخشان سابق پرسپولیس که در زمان سرمربیگری علی دایی و برانکو روزهای خوبی در این تیم داشت، علت دور شدن ناگهانی اش در این چند سال را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مهرداد کفشگری هافبک شمالی پرسپولیس در دوران علی دایی و برانکو در این تیم بازی می‌کرد و حتی زمانی به بازوبند کاپیتانی این تیم رسید. کفشگری به یکباره از فوتبال کنار رفت و کسی از او خبری نداشت.

او به تازگی در گفتگویی با تی‌وی‌ پلاس از ماجرای دوری‌اش از فوتبال گفت: چند سالی به خاطر بیماری از فوتبال دور بودم و به همین خاطر دیگر به فوتبال به عنوان بازیکن برنگشتم. خدا را شکر اوضاع جسمی و روحی‌ام خوب است و حالا هم کلاس‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارم.

او درباره ابتلایش به سرطان گفت: به سرطان تیروئید مبتلا شده بودم و بسیار خطرناک بود. جا دارد از علی دایی تشکر کنم. یکی از دوستانم به علی آقا ماجرا را خبر داد و ایشان شبانه من را خواست و با یکی از بهترین دکترهای ایران هماهنگ کرد و من پیش او رفتم و جراحی کردم.

افشاگری کاپیتان پرسپولیس از ابتلایش به سرطان: علی دایی تا متوجه بهترین پزشک  ایران را برایم هماهنگ کرد/ ۴ روز خودم را در اتاق حبس کردم | سایت انتخاب

او در ادامه چند روز خودش را در اتاق حبس کرده بود گفت: من در پرسپولیس چند سالی حضور داشتم و در آن دوران فقط یک بار اشتباه کردم. یکسری دوستان می‌خواستند آن زمان از من انتقام بگیرند و بازوبند و مسائل دیگر را باهم قاطی کردند. اگر به عقب برگردم باز هم بازوبند پرسپولیس را می‌بندم چون حقم بود. من و امید عالیشاه با هم به پرسپولیس آمدیم. آقای برانکو شب بازی من را خواست و بازوبند را به من داد. متاسفانه یک اشتباهی رخ داد که بعضی‌ها عقده گشایی کردند و ای کاش آن زمان علی دایی بود، چون او بیشتر می‌توانست به من کمک کند. من بعد از آن اتفاق چند روزی به تمرین نرفتم و فشارها روی من زیاد بود که ای کاش می‌رفتم. برانکو خیلی سعی کرد من را به تیم برگرداند و با من صحبت کرد و گفت تو نفر اول خط میانی تیم من هستی اما من نتوانستم آن فشارها را تحمل کنم و زحمت چند سال حضورم در پرسپولیس از بین رفت.

پرسپولیس به عمان رفت/ کفشگری از همراهی سرخپوشان بازماند - تسنیم

مهرداد کفشگری: دربی مساوی شود، سپاهان قهرمان است / خداحافظی از فوتبال؟  پشیمان نیستم - پارس فوتبال

کاپیتان ۶سال پیش پرسپولیس به سرطان مبتلا شد - تابناک | TABNAK

1886976

باشگاه پدیده کفشگری را ممنوع المصاحبه کرد

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
کد خبر: 52073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha