تلاش برای کاهش رنجش مردم در پی افزایش قیمت‌ها

وزیر جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه قیمت‌ها در بازار عمده فروشی و خرده فروشی اختلاف بسیاری دارد و این موضوع باعث رنج مردم شده است.

گروه کشاورزی و صنایع غذایی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کاظم خاوازی در حاشیه جلسه هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قمیت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها که شب گذشته برگزار شد افزود: درخصوص گرانی قیمت‌ها جلسه‌ای تشکیل و تصمیمات بسیار خوبی در آن گرفته شد که یکی از این تصمیمات این بود که قرار شد بسیج در کنار وزارت جهاد کمک کند تا کالاها با قیمت‌های مناسبی به دست مردم برسد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با کمک بسیج می‌توان کالاها را با قیمت‌های مناسب و به صورت منظم و آبرومند مستقیم از تولید کنندگان به دست مصرف کنندگان رساند.

وی ادامه داد: در زمینه کالاهای اساسی وضع بسیار خوبی داریم در بحث مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمزهیچ جای نگرانی وجود ندارد و فقط باید شبکه توزیع را باکمک دستگاه‌ها اصلاح کنیم.

آقای خاوازی یادآور شد: براساس ابلاغیه ستاد اقتصادی دولت تهیه و توزیع چند کالای اساسی و پرمصرف که یکی از ان‌ها مرغ و تخم مرغ است به وزارت جهاد واگذار شد. همچنین انجام همه مراحل مرتبط با تولید مرغ و تخم مرغ به این وزارتخانه واگذار شده است.

وی گفت: امیدواریم با تفکیک صورت گرفته و همچنین با تامین تمام نهاده‌های بخش کشاورزی و نهاده‌های دامی هم تولید کنندگان بتوانند با خیال راحت نهاده‌ها را در انبارهای خود داشته باشند و هم مصرف کنندگان بتوانند با قیمت‌های مناسب ازکالاها استفاده کنند.

انتهای پیام/

۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 5193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha