آنالیز حریفان با تماشای فیلم / تحلیلی انفرادی و تک به تک در دستور کار قلعه نویی

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد از فرصت چند روزه بین مرحله گروهی تا یک هشتم نهایی برای آنالیز دقیق و کامل حریفان این تیم در ادامه رقابت های جام ملت های آسیا استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به پایان رسید و تکلیف تیم‌های صعود کننده به دور حذفی مشخص شد. دو تیم اول از گروه‌های شش گانه به همراه چهار تیم برتر رتبه سوم به یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کردند.

تیم ملی ایران به عنوان تیم نخست گروه C با سوریه به عنوان برترین تیم گروه‌های A ، B وF بازی خواهد کرد.

کادر فنی تیم ملی ایران با وجود شعار «هر بازی یک فینال» تصمیم به برنامه ریزی فشرده بازی‌های سوریه گرفت تا با شناخت کامل از شاگردان هکتور کوپر به مصاف سوری‌ها برود.

همچنین مشاوران امیر قلعه نویی با بررسی نقشه راه صعود تیم ملی ایران به مراحل بعدی بازی‌های حریفان بعدی را نیز مورد تحلیل قرار داده اند تا از فرصت استراحت به وجود آمده بین بازی‌ها نهایت استفاده را ببرند.

قلعه نویی تصمیم دارد فیلم بازی‌های حریف یک هشتم نهایی را زودتر برای آنها پخش کند تا با شناخت کامل از آنها تمرینات خود را پشت سر بگذارند.

جلسات آنالیز بازی‌های سوریه نیز بطور مستمر برای کادر فنی پخش می‌شود و سپس نحوه بازی هر یک از بازیکنان به طور انفرادی در اختیار بازیکنان روبروی آنها قرار می‌گیرد تا مدافعان با شیوه بازی مهاجمان سوریه نظیر خربین آشنا شوند و مهاجمان تیم ملی ایران نیز تفکرات دفاعی کوپر را با بازی پر تعدادی که در نیمه خود دارند مورد ارزیابی قرار دهند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 51705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha