کابوس‌های ناتمام ژاوی ؛ بیلبائو دست بارسا را از جام حذفی هم بُرید + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا موفق شد با ۴ گل بارسلونا را در هم بکوبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا برگزار شد و در نهایت با برتری چهار بر ۲ بیلبائو به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی بازی گورکا گوروزتا گل اول بیلبائو را به ثمر رساند اما روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۶ بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۳۲ لامین یامال با یک شوت محکم برای با دوم دروازه یولن آگیرزابالا، سنگربان بیلبائو را باز کرد.

با این حال، در دقیقه ۴۹ اویهان سانست هافبک بیلبائو توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و ایناکی ویلیامز در دقیقه ۱۰۵ با یک بغل پای زیبا گل سوم تیمش را زد و در ثانیه‌های آخر بازی هم نیکو ویلیامز کار بارسا را تمام کرد و با بیرون پا گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

اتلتیک بیلبائو با پیروزی برابر بارسلونا به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا راه یافت. ژاوی هرناندز و بارسلونا روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. آنها پیش از این نیز در فینال سوپرجام اسپانیا که در عربستان سعودی برگزار شد، برابر رقیب سنتی یعنی رئال مادرید با شکست چهار بر یک تحقیر شدند. حالا باید دید که صبر سران باشگاه بارسا چه زمانی لبریز می‌شود!

فیلم خلاصه بازی اتلتیک بیلبائو ۴ - بارسلونا ۲

۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۲
کد خبر: 51621

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha