سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد + تصاویر

مدیران باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویرا به توافق رسیدند و او به زودی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد بعد از استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، مدیران باشگاه مذاکرات خود را با برانکو آغاز کردند که در نهایت سرمربی سابق پرسپولیس پیشنهاد این باشگاه را رد کرد.

بعد از منتفی شدن حضور برانکو گزینه های زیادی برای هدایت پرسپولیس مطرح شدند که اسامی مطرح شده نشان می داد این گزینه ها بیشتر گزینه های مد نظر دلالان هستند.

اما در نهایت مدیران باشگاه پرسپولیس با اوسمار دستیار گل محمدی به توافق رسیدند و به زودی او به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

در حال حاضر تمرینات پرسپولیس زیر نظر این مربی برگزار می‌شود.

اوسمار

این مربی برزیلی که در ۲ سال گذشته دستیار یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس بوده بلافاصله بعد از رفتن یحیی به گزینه اصلی هدایت این تیم تبدیل شده بود، اما فشار هواداران باعث شد تا درویش در آن بازه زمانی بی‌خیال این اتفاق شود. حالا و بعد از گذشت چند هفته به نظر می‌رسد این مربی برزیلی بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی و نهایی هدایت سرخ‌ها مطرح است.

برخلاف تصور خیلی ها اوسمار اصلا مربی کم تجربه ای نیست و سابقه کار در برزیل و فعالیت به‌عنوان دستیاری را در تیم‌های کورینتیانس، فلامینگو و اینترناسیونال دارد و به همین خاطر بود که گل محمدی او را به‌عنوان دستیار اول خودش معرفی کرد. البته ویرا تجربه مشابهی را در اینترناسیونال دارد و در آن تیم هم در یک بازه زمانی کوتاه مدت به‌عنوان سرمربی موقت فعالیت کرد.

حالا و بعد از اینکه مذاکرات رضا درویش در قطر به نتیجه نرسیده و برانکو، پاکتا، دی بیاسی و ژوزه پسیرو جواب رد به سرخ‌ها داده‌اند به نظر می‌رسد باید کم کم آماه بازگشت درویش به تهران باشیم.

همه این اتفاقات در حالی است که پرسپولیسی‌ها از ساعاتی قبل با انتشار یک استوری رسما حمایت خود را از سرمربیگری دستیار برزیلی یحیی گل محمدی اعلام کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توان انتظار داشت که این مربی به‌عنوان سرمربی سرخ‌ها در ادامه فصل معرفی شود.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس شد / ادعای یک خبرگزاری

اوسمار ویرا: روی نقطه ضعف حریف کار کردیم

مربی برزیلی با پرسپولیس تمدید کرد

۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد خبر: 51604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مردم IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      0 0
      قرارداد درست بستید یا رانت خواران با بحرانی جلو دادن وضعیت ...استراماچونی جدید درست کردن