درخواست نبش قبر پله به اصرار یک زن/ من هشتمین فرزند اسطوره فوتبال هستم + عکس

یک زن برزیلی که ادعا می‌کند دختر پله اسطوره برزیلی دنیای فوتبال است و درخواست نبش قبر او را کرده.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد زنی که مدعی است دختر پله اسطوره فوتبال است، خواستار نبش قبر او شده است. ماریا دو سوکورو آزودو، ۶۰ ساله، تقریباً پنج سال پس از طرح این موضوع، خواستار اجرایی شدن این حکم شده است. پله که در سن ۸۲ سالگی در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ در بیمارستانی در سائوپائولو درگذشت، احتمال داشتن فرزند دیگری را در وصیت‌نامه خود عنوان کرده بود.

او سه بار ازدواج کرد و رسماً هفت فرزند دارد، اگرچه یکی از آنها دخترخوانده‌اش است. دو تن از فرزندان او، ادینیو ناسیمنتو و فلاویا کریستینا، پس از خواندن وصیت‌نامه پدرشان با آزمایش DNA موافقت کردند. گزارش‌ها در برزیل به نقل از مارکوس فرناندو دوس سانتوس سوزا، وکیل ماریا دو سوکورو آزودو، می‌گویند که آزمایش‌های اولیه منفی بود، اما آزمایش DNA موکلش احتمال زیاد پیوند خونی را نشان داد. آقای دوس سانتوس سوزا گفت که آنها اکنون برای حل و فصل وضعیت هیچ گزینه‌ای ندارند جز درخواست نبش قبر پله.

گفته می‌شود این ستاره فوتبال با آزمایش DNA موافقت کرده بود اما قبل از انجام آن درگذشت. ماریا دو سوکورو آزودو در برنامه تلویزیونی برزیلی علناً در مورد ادعاهایش که دختر پله است صحبت کرد و تاکید کرد که علاقه‌ای به پول او ندارد. او گفت که مادر مرحومش هرگز به مهاجم سابق برزیل و سانتوس نگفته بود که فرزندشان را باردار است.

درخواست نبش قبر پله به اصرار یک زن!/ من هشتمین فرزند اسطوره فوتبال هستم

ماریا که اهل ایالت پیائوی در شمال شرق برزیل است، گفت که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ زمانی که به عنوان خدمتکار در سائوپائولو کار می‌کرد تصمیم به انجام آزمایش DNA گرفت. پله ۳۰ درصد از دارایی خود را به همسر سومش ماریکا آئوکی داد و ۶۰ درصد دیگر را بین فرزندانش و ۱۰ درصد را بین دو نوه تقسیم کرد. دارایی خالص او در زمان مرگ حدود ۷۸ میلیون پوند تخمین زده شد. اگر ماریا دو سوکورو آزودو به عنوان هشتمین فرزند او شناخته شود، می‌تواند سهم خود را از دارایی‌ها مطالبه کند. آگوستو میگلیولی، وکیل خانواده پله، گفت که خانواده او با هرگونه درخواست نبش قبر مخالفت خواهند کرد، زیرا آزمایش‌های DNA که قبلاً انجام شده نشان داده ماریا دختر این فوتبالیست نیست.

پله، تنها بازیکنی که سه بار قهرمان جام جهانی شده، در ژانویه سال گذشته در مقبره‌ای که ۱۹ سال قبل در گورستانی در سانتوس خریده بود، آرام گرفت. این مقبره رکورد جهانی گینس را به عنوان بلندترین قبرستان جهان در اختیار دارد.

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 51596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha