پله،اسطوره فوتبال و روابط نامشروع/پله چند زن و فرزند داشت؟

پله که سه بار ازدواج کرده بود، اعتراف می کند که روابط بسیار زیادی داشته که حتی نمی دانسته چند فرزند دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در دوران طلایی باشگاه، او سانتوس را به دو کوپا لیبرتادورس و جام بین قاره‌ای ۱۹۶۳ رساند و در عین حال با ۶۴۳ گل در ۱۹ فصل، بهترین گلزن تاریخ آنها شد.

با این حال، پله این وفاداری را به نزدیکترین افراد - همسرانش - نشان نداد. پله که در مستند نتفلیکس درباره زندگی و پیروزی خود در جام جهانی ۱۹۷۰ صحبت کرده است، اعتراف می کند که به همسرش خیانت کرده است. این فوتبالیست برزیلی که سه بار ازدواج کرده بود، اعتراف می کند که روابط بسیار زیادی داشته که حتی نمی دانسته چند فرزند دارد.

این فوتبالیست مشهور جهان در دوران اوج شهرت ورزشی خود با تعدادی از هواداران زن خود رابطه داشته است. پله در پاسخ به این سوال که آیا وفادار ماندن سخت است یا خیر، پاسخ می دهد: "من چند رابطه داشته ام که برخی از آنها منجر به بچه ها شده است. اما بعداً در مورد آنها خبردار شدم." او می افزاید: "همسر اولم همه چیز را می دانست. من هرگز به کسی دروغ نگفتم."

پله، اسطوره روابط نامشروع  | حتی‌ نمی‌دانم چند فرزند دارم!

اولین ازدواج پله با روزمری دوس ریس چولبی در فوریه ۱۹۶۶ بود، اما این فوتبالیست ادعا می کند که او برای ازدواج "خیلی جوان" بوده است. او می‌گوید آن شور و شوقی که وقتی دیوانه وار عاشق می شوی - ما هیچ کدام از آن ها را نداشتیم.

آنها دو دختر به نام های کلی و جنیفر و یک پسر ادینهو داشتند، اما این رابطه دوام نیاورد و آنها در سال ۱۹۸۲ طلاق گرفتند. زمانی که آنها ازدواج کرده بودند، پله در سال ۱۹۶۴ با خدمتکار خانه آنیزیا ماچادو که دخترش ساندرا ماچادو را به دنیا آورد، رابطه نامشروع داشت. با این حال، ساندرا سال ها مبارزه کرد تا توسط پله به رسمیت شناخته شود، او از ارائه آزمایش DNA خودداری کرد و کتاب «دختری پله هرگز نمی خواست» را نوشت.

پله، اسطوره روابط نامشروع  | حتی‌ نمی‌دانم چند فرزند دارم!

ساندرا برای وادار کردن پله به رسمیت شناختن او شکایتی را آغاز کرد و دادگاه ها بر اساس شواهد DNA در سال ۱۹۹۳ حکم کردند که او دختر بیولوژیکی او است. اما پله باز هم از تایید ساندرا یا دو فرزندش امتناع کرد و در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکرد.

این فوتبالیست سابق دختر دیگری به نام فلاویا کورتز در سال ۱۹۶۸از طریق رابطه با روزنامه نگار لنیتا کورتز داشت. همسر دوم پله روانشناس بود که مادر دوقلوهای آنها جاشوا و سلست است. آنها در سال ۱۹۹۴ ازدواج کردند اما در سال ۲۰۰۸ طلاق گرفتند. پله در ژوئیه ۲۰۱۶ با یک ژاپنی برزیلی که ۳۲ سال از او کوچکتر است ازدواج کرد.

۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳
کد خبر: 37396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      4 0
      بزارید کفن اش خشک بشه بعد دنبال سوژه بگردید....
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      این تیتر زدن دلیل چیه که می زنید اصلا ربطش به مردم ایران چیه