دروازه‌بان نوجوان ایرانی با تیم «ولزمالاگا» اسپانیا به توافق رسید

دروازه‌بان نوجوان ایرانی که در آکادمی ایگر کاسیاس رشد کرده است، پس از حضور در تمرینات تیم «ولزمالاگا» با مسوولان این باشگاه اسپانیایی به توافق رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در شرایطی که فوتبال ایران دروازه بان های کم تعدادی را به عنوان لژیونر در سال‌های اخیر به خود دیده است، یک نوجوان ایرانی که چند سالی را در آکادمی ایگر کاسیاس دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا آموزش دیده است، با یک تیم این کشور به توافق نهایی رسید.

آروین صادقی نژاد دروازه بان آینده دار و ۱۶ ساله کشورمان که در آکادمی کاسیاس رشد کرده است، اوایل دی سال جاری راهی اسپانیا شد و سه هفته در تمرینات تیم ولزمالاگا تمرین کرد و مورد تایید کادر فنی این تیم قرار گرفت.

دروازبان نوجوان ایرانی با تیم «ولزمالاگا» اسپانیا به توافق رسید

صادقی نژاد در سال ۲۰۲۲ عضو آکادمی ایکر کاسیاس بوده است و پس از پشت سر گذشتن دوره های مختلف مدرک این آکادمی را دریافت کرده است. او که دروازه بانی را از تیم پاس شروع کرد و زیر نظر نیما نکیسا گلر سابق تیم ملی فوتبال ایران رشد کرد و در حال حاضر عضو تیم آریا پارس است، در سال های اخیر ارتباط خود را با آکادمی کاسیاس حفظ کرد تا بتواند راه را برای انتقال به اروپا باز نگه دارد.

دروازبان نوجوان ایرانی با تیم «ولزمالاگا» اسپانیا به توافق رسید

این دروازه بان آینده دار زیر نظر کاسیای و خوان کانالس (مربی دروازه بانان رئال مادرید و دیپورت لاکرونیا) کار کرده است و توسط خوزه لیرانس دیاز (مدیر آکادمی کاسیاس) به ولز مالاگا معرفی شد.

از آنجایی که صادقی نژاد هنوز ۱۶ سالگی را به طور کامل پشت سرنگذاشته است برای عقد قرارداد و شروع تمریناتش با تیم ولزمالاگا، سال آینده راهی اسپانیا خواهد شد.

دروازبان نوجوان ایرانی با تیم «ولزمالاگا» اسپانیا به توافق رسید

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 51187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha