نقاط ضعف پسر عابدزاده که او را از ترکیب دور می کند!

امیر عابدزاده این روزها پس از علیرضا بیرانوند و حسین حسینی تبدیل به دروازه بان سوم تیم ملی شده است، شاید هم چهارم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خبر ورزشی نوشت: شاید کمتر کسی باور می‌کرد پس از جدایی دراگان اسکوچیچ از تیم ملی، پسر عقاب آسیا به این حال و روز بیفتد اما...

فرصت کوتاه در دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه و نیمکت‌نشینی کامل در دو بازی دوستانه دیگر برابر سنگال و تونس شرایطی به وجود آورده تا پیش‌بینی شود امیر عابدزاده جزو گلرهای اول و دوم تیم ملی ایران نیست.

این در حالی است که این دروازه بان، در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه، عراق و امارات به علیرضا بیرانوند ترجیح داده شده و در دیدار تدارکاتی برابر الجزایر هم در ترکیب قرار گرفته بود، در بازی دوستانه اخیر تیم ملی ایران با تونس فرصت حضور در زمین به دست نیاورد و پشت سر بیرانوند و حسینی بود. چرا؟

در همین ارتباط شنیدیم همه چیز مربوط به الکساندر لوپز مربی گلرهای تیم ملی کشورمان است. لوپز به کارلوس کی‌روش گفته است تیم‌های رقیب ایران در جام جهانی یعنی انگلیس، ولز و حتی آمریکا روی ضربات ایستگاهی مهارت خاصی داشته و از بازیکنان سرزن خوبی بهره می‌برند. او معتقد است امیر عابدزاده، روی زمین و بازیسازی تبحر زیادی دارد اما در ارسال از جناحین و توپ‌های بلند ضعیف است که این موضوع به قد کوتاه تر او نسبت به بیرانوند، حسینی و حتی پیام نیازمند است!

برهمین اساس امیر عابدزاده در این دوره از رقابت‌های جام جهانی شانس چندانی برای بازی کردن ندارد مگر آن که....

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 35551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha