۱۷ بازیکن در کمپ ارزیابی کی‌روش / اخباری دعوت شد

دومین برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال بعد از ظهر شنبه با حضور ۱۷ بازیکن شروع شد؛ در این مینی کمپ محمدرضا اخباری به جمع نفرات قبلی اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بر اساس تصمیم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال نفرات مورد نظر او که در لیگ برتر شاغل هستند بعد از برگزاری مسابقات باشگاهی به اردوی تیم ملی می‌روند و طی مدت ۳ روز برنامه های ویژه ای را پشت سر می‌گذارند.

کی‌روش که نام این اردوی کوتاه را "برنامه ارزیابی فنی" گذاشته هفته گذشته ۱۶ بازیکن را فراخواند و به مدت ۳ روز آنها را در اردو در اختیار داشت. سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال حالا این برنامه را بعد از هفته نهم لیگ برتر ادامه داده و از امروز ۱۶ بازیکن قبلی به همراه یک بازیکن جدید را به اردو برده است.

بر این اساس ۱۶ بازیکنی که هفته پیش در مرکز پک حضور یافتند و تمرینات ریکاوری و آنالیز را زیر نظر کادرفنی پیش بردند بازهم به صورت پیامکی به اردو دعوت شدند . همچنین محمدرضا اخباری دروازه‌بان و کاپیتان تیم تراکتور هم به جمع نفرات مورد نظر کی‌روش اضافه شده‌ است.

اخباری که در دوره قبلی حضور کی‌روش در تیم ملی همواره یکی از دروازه بان های مورد اعتماد او بود و در اکثر اردوها حضور داشت، با حضور اسکوچیچ دیگر پیراهن تیم ملی را نپوشید اما حالا کی‌روش اگرچه در اردوی اتریش او را به همراه نداشت، اما بار دیگر تصمیم گرفته این گلر را ارزیابی کند و به همین خاطر در مینی کمپ پیش رو او را در اختیار خواهد داشت.

با اضافه شدن اخباری حالا جمع دروازه بان های حاضر در برنامه ارزیابی فنی به ۴ نفر رسید؛ اخباری به همراه علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند در این اردو حضور دارند و قطعا این مساله رقابت شدیدی را در بین بهترین گلرهای ایران برای حضور در جام جهانی ایجاد خواهد کرد.

پیش از این کی‌روش ملی پوشان داخلی خود را از بین ۵ تیم استقلال،‌پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و پیکان انتخاب کرده بود و حالا با اضافه شدن اخباری تراکتور هم در مینی کمپ پیش رو نماینده دارد. بر این اساس استقلال و پرسپولیس هر کدام ۵ سهمیه دارند، سپاهان ۳ بازیکنش را به تیم ملی می‌دهد، گل‌گهر دو نماینده خواهد داشت و پیکان و تراکتور نیز هرکدام یک سهمیه در اردو دارند.

گفتنی است؛ اردوی کوتاه تیم ملی از امروز شروع شد؛ بازیکنان عصر شنبه ریکاوری خواهند کرد، فردا نیز تمرینات سبکی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و احتمالا یک جلسه آنالیز هم در این برنامه وجود دارد. آخرین تمرین تیم ملی نیز صبح دوشنبه در زمین چمن برگزار می‌شود و بازیکنان بعد از آن راهی تمرینات تیم های باشگاهی خود خواهند شد.

**لیست بازیکنان تیم ملی برای دومین برنامه ارزیابی فنی به شرح ذیل است:
دروازه‌بان:
علیرضا بیرانوند(پرسپولیس)، سید حسین حسینی(استقلال)، پیام نیازمند(سپاهان)، محمدرضا اخباری(تراکتور)
مدافعان:
رامین رضاییان(سپاهان)، امید نورافکن(سپاهان)، مرتضی پورعلی‌گنجی(پرسپولیس)، سامان فلاح(پیکان)، ابوالفضل جلالی(استقلال)، آرمین سهرابیان(گل‌گهر)
بازیکنان میانی:
مهدی مهدی‌پور(استقلال)، روزبه چشمی(استقلال)، میلاد سرلک(پرسپولیس)، وحید امیری(پرسپولیس)، محمد خدابنده‌لو(گل‌گهر)
مهاجمان:
محمد محبی(استقلال)، مهدی ترابی(پرسپولیس)

۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 34132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha