فوری | داعش مسئولیت ۲ انفجار را در کرمان برعهده گرفت + عکس

اکانت توییتری ترور آلارم اعلام کرد داعش مسئولیت ۲ انفجار را در کرمان برعهده گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پیش از این ناشرنیوز رسانه گروه تروریستی داعش طی خبری از اعلام قریب الوقوع موضوعی خبر داده بود!

حمله تروریستی کرمان

شورای‌عالی امنیت ملی در پی حادثه تروریستی روز گذشته در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، صبح امروز تشکیل جلسه داد و تصمیماتی در رابطه با تسریع در شناسایی و مجازات آمران و عاملان این رخداد اتخاذ کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در پی حادثه تروریستی از سوی دشمنان وحدت و انسجام ملت ایران در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، جلسه شورای‌عالی امنیت ملی جهت اخذ تصمیمات میدانی، در اولین فرصت تشکیل شد و پس از ارائه و بررسی گزارشات مراجع اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی مقرر گردید

۱ ـ دستگاه‌های اطلاعاتی سرنخ‌های به‌دست‌آمده از این عملیات تروریستی را با سرعت پیگیری و عاملین مزدور آن را شناسایی و معرفی نمایند.

۲ ـ نقش مغزهای مفسدی که همواره با حمایت از تروریست‌ها در هدف قرار دادن کور زنان و مردان و کودکان بی‌گناه در نقاط مختلف جهان نقش‌آفرین بودند، در این حادثه به‌طوری دقیق شناسایی و گزارش نمایند.

۳ ـ دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به پیش‌بینی و پیگیری و برخورد قاطع با عاملان و مجازات عادلانه آمران یا پشتیبانان این جنایت اقدام نمایند.

داعش با انتشار بیانیه‌ای رسما ۲ عملیات انتحاری در کرمان را برعهده گرفت

به گزارش ایسنا، شبکه سعودی العربیه گزارش داده گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در کرمان را برعهده گرفته است.

طبق بیانیه‌ای که این گروه تروریستی منتشر کرده، انفجارهای روز گذشته توسط ۲ عامل انتحاری انجام گرفته است.

داعش در بیانیه خود نوشت: در بخشی از غزوه «و هر کجا یافتید بکشید.» بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک در ۲ عملیات انتحاری در ایران کشته و زخمی شدند.

دیروز دو برادر «عمر الموحد» و «سیف الله مجاهد» به سوی تجمع بزرگ شیعیان مشرک در کنار مزار رهبر کشته شده خود «قاسم سلیمانی» در شهر کرمان در جنوب ایران رفته و کمربندهای انفجاری خود را در میان جمعیت منفجر کردند که بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک را کشت یا زخمی کرد.

داعش مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را برعهده گرفت

۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر: 50822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha