پایان شایعات؛ رونالدو: در النصر می‌مانم

کریستیانو رونالدو، مهاجم النصر عربستان ضمن افتخار از کسب عنوان برترین گلزن سال ۲۰۲۳ تایید کرد که در النصر خوشحال است و در آنجا خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، النصر در بازی هفته نوزدهم لیگ عربستان سعودی به مصاف التعاون رفت و با نتیجه ۴-۱ برنده شد.

آخرین گلزن النصر در این بازی کریستیانو رونالدو بود که دقیقه ۹۰+۲ موفق شد عنوان برترین گلزن سال ۲۰۲۳ جهان را به خود اختصاص دهد.

رونالدو درمورد اینکه از به ثمر رساندن ۵۴ گل در یک سال چه حسی دارد، گفت:"از این بابت خیلی خوشحالم، چه به صورت تیمی و چه فردی سال خوبی داشتم. گل‌های زیادی زدم، به النصر کمک زیادی کردم و همینطور به که به تیم ملی هم کمک کردم. من به این افتخار می‌کنم و همینطور ادامه خواهم داد."

رونالدو درمورد احساس خودش درباره عنوان برترین گلزن سال بین لیگ‌های معتبر گفت:"من احساس شادی می‌کنم. سال بعد سعی خواهم‌کرد همه چیز را دوباره انجام دهم. خوشحالم، چون به لطف تصمیمی که گرفتم همه چیز در من شروع شد. هیچ کس حرفم را باور نکرد، اما این مربوط به گذشته است. مهمترین چیز این است که النصر پیشرفت کند. امیدوارم اگر سایر بازیکنان بزرگ بخواهند عملکرد خوبی داشته باشند، از آن‌ها استقبال شود.

راز من؟

کار سخت و فداکاری. می‌خواهم از هم تیمی‌هایم تشکر کنم، بدون آن‌ها هیچ کدام از اینها ممکن نبود و همینطور هواداران، چون همه جا ما را دنبال می کنند. می خواهم همینطور ادامه دهم.

۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 50658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha