نقش امیر تتلو در مرگ ۲ دختر جوان / پرونده تتلو کجاست؟

پرونده امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو که بیش از دو هفته از انتقال او به ایران می‌گذرد، در دادسرای امنیت و عمومی تهران در حال رسیدگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تتلو سال‌ها بود که در ترکیه اقامت داشت و در سال‌هایی که آنجا بود، جنجال‌های زیادی به پا کرد. او پس از دستگیری از سوی پلیس ترکیه صبح چهارشنبه ۱۵ آذرماه از طریق مرز بازرگان در اختیار ماموران امنیتی ایران قرار گرفت و به بازداشتگاه منتقل شد.

در حالی که تتلو همچنان در بازداشتگاه به سر می‌برد، پرونده او با اتهام گسترش و ترویج فساد و فحشا در دادسرای امنیت در حال رسیدگی است. این در حالی است که هنوز شاکیان خصوصی برای طرح شکایت‌شان به دادسرا مراجعه نکرده‌اند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها در خارج از کشور به سر می‌برد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو نفر از شاکیان تتلو خانواده ۲ دختر ایرانی هستند که در ترکیه با تشویق و ترغیب تتلو اقدام به خودکشی کرده اند، اما متهم این اتهام یعنی ترغیب دختران برای خودکشی را نپذیرفته و گفته آن‌ها پس از مصرف مواد تصمیم گرفتند به زندگیشان پایان بدهند.

تحقیقات در این پرونده جنجالی و رسیدگی به اتهامات این خواننده پرحاشیه ادامه دارد و اگر تتلو با اتهام افساد فی‌الارض روبه‌رو شود، پرونده‌اش به دادگاه انقلاب فرستاده خواهد شد و در غیر اینصورت دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی و صدور حکم در این پرونده را خواهد داشت.

۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 50456
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha