اتفاق غیرمنتظره نقل‌و انتقالاتی در پرسپولیس/ احتمال بازگشت مهاجم مغضوب یحیی

مهاجم تراکتور طبق قانون می‌تواند در همین نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگردد.​​​​​​​

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با وجود مشکلات عمده خط حمله پرسپولیس در این فصل و اینکه شهاب زاهدی و نبیل باهویی با وجود تلاشی که به خرج دادند ناموفق بودند حالا بحث تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی مطرح است.

در شرایطی که مهدی عبدی در تراکتور موفق بوده و تا اینجای فصل ۵ گل به ثمر رسانده می‌تواند گزینه بازگشت به تیم خودش باشد. عبدی ابتدای فصل به صورت قرضی راهی تراکتور شد و حالا باید دید شرایط برای بازگشت او فراهم خواهد بود یا خیر.

ابتدای فصل گفته شد دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور برای انتقال قرضی این بازیکن به مدت یک فصل با هم توافق کرده‌اند و با این انتقال عبدی تا پایان فصل در خدمت تیم تبریزی خواهد بود اما با شرایط فعلی پرسپولیس در خط حمله شاید سرخ‌ها به بازگرداندن او فکر کنند.

هنوز هیچ درخواستی از سوی یحیی گل محمدی مبنی بر بازگرداندن مهاجم قائمشهری‌اش به باشگاه اعلام نشده اما باید دید اگر یحیی بخواهد آیا شرایط و امکان چنین بازگشتی وجود دارد یا نه.

برخی معتقدند چون عبدی در شروع فصل بازیکن پرسپولیس بوده دوباره نمی‌تواند به این تیم برگردد. عبدی در دو مسابقه هفته‌های اول و دوم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز روی نیمکت این تیم نشست اما به میدان نرفت. بعد از بازی تراکتور در تبریز و در تاریخ ۲۸ مردادماه بود که عبدی با انتقالی قرضی راهی تیم تبریزی شد.

به گفته یک منبع مطلع در سازمان لیگ هر بازیکن طبق قانون فیفا می‌تواند در طول یک فصل با سه باشگاه قرارداد ببندد اما فقط می‌تواند برای دو تیم به میدان برود. با این حساب عبدی که تازه برای پرسپولیس بازی هم نکرده طبق قانون می‌تواند در همین نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگردد و این جابجایی دوباره مشکل قانونی نخواهد داشت اما باید دید مدیران دو باشگاه در ابتدای فصل چه توافقی با هم داشته‌اند.

در واقع حتی اگر یحیی دوباره عبدی را بخواهد باید دو باشگاه با هم تعامل و در این باره توافق کنند که با توجه به روند رو به رشد عبدی در تراکتور این اتفاق دشوار به نظر می‌رسد ضمن اینکه پرسپولیس حتی در صورت درخواست یحیی گل‌محمدی برای بازگرداندن این مهاجم، باید یک بازیکن را از لیست خارج کرده و جا را برای عبدی در فهرست تیمش باز کند که این هم کار راحتی نخواهد بود.

۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: 50374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha