ورود دستگاه‌های امنیتی به موضوع نهاده‌های کشاورزی

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی و جهاد کشاورزی در موضوع نهاده‌های کشاورزی ورود کردند و موضوع را در دست می‌گیرند و اگر بتوانیم کنترل کنیم این نوید را می‌دهیم که بتوانیم صد در صد نهاده‌های مورد نظر را تامین کنیم.

گروه کشاورزی و صنایع غذایی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،، عباس تابش در جلسه ستاد تنظیم بازار در مورد بازار مرغ گفت:‌ با توجه به اینکه قیمت مرغ زنده و تخم مرغ را ابلاغ کردیم و مستنداتی که در مورد بهبود ترخیص نهاده‌ها وجود دارد، انتظار می‌رود مرغ و تخم مرغ با قیمت مصوب عرضه شود.

وی ادامه داد: با توجه به بازرسی‌های آنلاین که بر اساس اطلاعات می‌توانند مراکزی غیرشفاف را تشخیص دهند امیدواریم تخم مرغ با قیمت 12 هزار تومان و مرغ با قیمت 14 هزار و 400 تومان عرضه شود و قیمت مصوب را رعایت کنند. این موضوع امروز ابلاغ شده تا کسانی که رعایت نکردند با توجه به هدفمند شدن بازرسی‌ها اقدام کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: دستگاه‌های امنیتی و جهاد کشاورزی در موضوع نهاده‌های کشاورزی ورود کردند و موضوع را در دست می‌گیرند و اگر بتوانیم کنترل کنیم این نوید را می‌دهیم که بتوانیم صد در صد نهاده‌های مورد نظر را تامین کنیم.

انتهای پیام/

۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 4933
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha