برنامه ریزی برای واردات نهاده درست بود/ کسانی هستند ۸۵۰ میلیون تومان پول گرفتند اما هیچ گوشتی نحویل ندادند

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: خوشبختانه بر اساس آمار، تا کنون نسبت به سال گذشته، کنجاله سویا وارد کردیم و این آمارها در دیگر نهاده‌های دامی هم، نشان دهنده برنامه ریزی درست ما و وزارت جهاد است.

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عباس تابش در نشست ستاد تنظیم بازار افزود: خوشبختانه بر اساس آمار، تا کنون نسبت به سال گذشته، کنجاله سویا وارد کردیم و این آمارها در دیگر نهاده‌های دامی هم، نشان دهنده برنامه ریزی درست ما و وزارت جهاد است.

وی تاکید کرد: برای مثال کسانی که پرونده ۸۵۰ میلیون تومانی در دست بررسی دارند و نهاده گرفته اند، اما هیچ گوشتی تحویل نداده اند در حال ایجاد هجمه خبری به مسئولان هستند.

تابش گفت: ما از صدا و سیما خواهش می‌کنیم برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ما کمک کند متاسفانه برخی افراد در سایه انجمن‌ها و اتحادیه ها، از همه ابزارها استفاده می‌کنند تا سازمان‌هایی را که برای حق مردم، تلاش می‌کنند مورد هجمه خبری قرار دهند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: ما به همه استان‌ها اعلام کرده ایم که قیمت مرغ زنده از قیمت مصوب بسیار بالاتر است و از سازمان‌های جهاد استانی نیز خواسته ایم که هر چه زودتر در بحث سامان بازار مرغ و تخم مرغ، اقدام کند.

وی دربخش دیگری از صحبتهایش گفت: خبر خوش ما برای مردم، است که قیمت هر ماسک برای مصرف کننده هزار تومان و برای عمده فروش ۸۰۰ تومان تعیین شد.

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 10399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha