پخش زنده بازی تیم های ملی هند - قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶؛ امروز ساعت ۱۷ + لینک

تیم های ملی هند و قطر امروز در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا امروز وارد هفته دوم خواهد شد. در هفته نخست تمام مدعیان موفق به کسب پیروزی شدند ولی این هفته چند بازی مهم و حساس برگزار خواهد شد.

لینک پخش زنده بازی هند و قطر امروز ساعت ۱۷

از تقابل ایران و ازبکستان تا جدال حساس شرقی‌ها

در گروه (A) تیم ملی قطر که در هفته اول ۸ بر یک افغانستان را شکست داده بود، باید به مصاف هند برود که در بازی قبلی نتیجه جالبی مقابل کویت کسب کرد و یک بر صفر این تیم را شکست داد.

تیم ملی ژاپن هم پس از برد ۵ بر صفر مقابل میانمار، باید در گروه (B) با سوریه بازی کند که در بازی نخست یک بر صفر کره‌شمالی را برده بود.

یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته دوم در گروه (C) بین کره‌جنوبی و چین برگزار خواهد شد. هر دو تیم در هفته نخست مقابل رقبا به برتری رسیدند و به دنبال دومین بردشان هستند. کره‌جنوبی با نتیجه ۵ بر صفر سنگاپور را برد و چین هم ۲ بر یک از سد تایلند گذشت. در گروه (D) هم عمان با برانکو ایوانکوویچ به دنبال دومین برد متوالی مقابل قرقیزستان است.

در گروه (E) ایران و ازبکستان هم در یک بازی مهم به مصاف هم خواهند رفت. ایران در بازی اول ۴ بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد و ازبکستان هم ۳ بر یک مقابل ترکمنستان به پیروزی دست یافت.

ویتنام و عراق هم پس از برد در بازی اول، باید در دومین مسابقه گروه (F) به مصاف هم بروند. عربستان سعودی هم پس از برد ۴ بر صفر در بازی نخست گروه (G)، به مصاف اردن خواهد رفت. در گروه (H) تیم ملی امارات باید با بحرین بازی کند. هر دو تیم در بازی نخست مقابل رقبا به پیروزی رسیده بودند.

در گروه (I) هم استرالیا پس از برد ۷ بر صفر مقابل بنگلادش، به دیدار فلسطین خواهد رفت. فلسطینی‌ها در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف ایران می‌روند.

۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 49287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha