کومان هلند را به یورو ۲۰۲۴ رساند + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی هلند موفق شد در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در خانه ایرلند را ۱-۰ شکست دهد و صعود خود را به این رقابت‌ها قطعی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی هلند برای اینکه به دلیل اینکه خیال خود را از صعود به عنوان تیم دوم بعد از تیم ملی فرانسه راحت کند، نیاز به یک پیروزی خانگی مقابل ایرلند داشت. این تیم موفق شد به این هدف برسد و با یک گل ایرلند را شکست داد و صعود کرد.

فیلم خلاصه بازی دو تیم هلند - جمهوری ایرلند

1955876

1955877

هلند با همه ستاره‌ها برای کسب این پیروزی به میدان رفته بود و از همان ابتدا، بازی را در دست گرفت و در اولین حمله روی دروازه حریف به گل رسید. ووت وخهورست، پاس دی ویرج را دریافت کرد و با یک حرکت انفرادی خوب وارد محوطه جریمه حریف شد و با یک ضربه دقیق و زیبای پای راست تیمش را ۱-۰ پیش انداخت.

هلند در نیمه اول به فشار حملات ادامه داد و موفق شد یک بار هم تیرک دروازه ایرند را به لرزه دربیاورد، اما این حملات به قدر کافی زهر دار نبودند تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم، هلند خطرناک‌تر هم ظاهر شد.

در دقیقه ۵۱ یک حرکت زیبای تیمی بین کودی گاپو، دنزل دامفریز و ژاوی سیمونز موقعیتی خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد، دروازه‌بان ایرلند با هوشمندی آن را دفع کرد. هنوز یک دقیقه هم نگذشته بود که این دروازه‌بان مجدد روی شوت تیجانی ریندرز ناچار به واکنش شد.

هلند می‌رفت که در دقیقه ۷۱ بازی را ۲-۰ کند که تکل به موقع کالینز، مدافع ایرلند روی شوت وخهورست، دروازه را نجات داد. در دقایق پایانی این بازی هلند موفق به ایجاد موقعیت جدی دیگری نشد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

هلند در جریان بازی ۱۹ شوت به سمت دروازه حریف زد و تنها یک شوت دریافت کرد. اما بی دقتی آنها در زدن ضربات آخر باعث شد این تیم نتیجه‌ای بهتر از ۱-۰ نگیرد.

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 49193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha