دادستان کل کشور: برخی خودورها بیش از ۳۰سال است توقیف شده‌اند

دادستان کل کشور با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودروهای توقیفی نیروی انتظامی در مشهد گفت: برخی خودروها از سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ در این پارکینگ نگهداری می‌شوند و کاملا پوسیده شده‌اند. مقرر شد که نیروی انتظامی ظرف یک ماه گزارشی از وضعیت خودروهای موجود در این پارکینگ را به دادستانی کل کشور ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور با اشاره به بازدید خود از دادسرای عمومی و انقلاب شهر مشهد و کسب اطلاع از آخرین وضعیت ورودی‌ها، مختومه‌ها و نحوه خدمت‌رسانی به مردم، گفت: پس از گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم و شنیدن مسائل و مشکلات مراجعان، دستورات لازم و در چهارچوب موازین قانونی برای رسیدگی به مشکلات آن‌ها صادر شد. همچنین در این بازدید، تعدادی از مراجعان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در راستای حل مشکلات قضائی پرونده رودخانه چهل‌بازه و اراضی اطراف آن، خواستار تسریع در اجرای احکام صادره بودند.

دادستان کل کشور: ماشین‌ها پوسیده‌اند و فقط فلز شده‌اند

وی با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودروهای توقیفی نیروی انتظامی در مشهد گفت: در این بازدید در جریان آخرین وضعیت خودروها، تعداد، سال توقیف، رسوبی‌ها و ... قرار گرفتیم؛ در این بازدید مشخص شد که برخی خودروها از سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ در این پارکینگ نگهداری می‌شوند و کاملا پوسیده شده‌اند. مقرر شد که نیروی انتظامی ظرف یک ماه گزارشی از وضعیت خودروهای موجود در این پارکینگ را به دادستانی کل کشور ارائه دهد.

دادستان کل‌کشور در ادامه، با اشاره به بازدید خود از مجموعه انبارهای اداره کل اموال تملیکی استان‌های خراسان شمالی و رضوی گفت: در این بازدید ضمن بازرسی از بخش‌های مختلف انبارهای اموال تملیکی، دستورات لازم در خصوص تسریع در تعیین تکلیف کالاهای دپو شده ظرف مدت یک ماه صادر شد.

۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: 49181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha