بازدید دو ساعته دادستان کل کشور از شهرک صنعتی آق قلا

دادستان کل کشور در بازدید دو ساعته از شهرک صنعتی آق قلا با کارگران و صاحبان این واحدهای تولیدی گفتگو کرد و مشکلات و درخواست‌های آنان را شنید و دستور پیگیری داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری، با همراهی رییس کل دادگستری و استاندار گلستان امروز به شهرک صنعتی آق قلا رفت و از سه واحد تولیدی فعال در این شهرک بازدید کرد.

حجت الاسلام منتظری در این بازدید با کارگران و صاحبان این واحدهای تولیدی گفتگو کرد و مشکلات و درخواست‌های آنان را شنید و دستور پیگیری داد.

دادستان کل کشور در این بازدید از آمادگی دستگاه قضایی برای پیگیری و حل مشکلات بخش تولید خبر داد و گفت: باید مشکلات واحدهای تولیدی به تفکیک احصا و با استفاده از ظرفیت‌های استانی و کشوری برای رفع آن گام برداشت.

حیدر آسیابی رییس کل دادگستری استان گلستان نیز در این بازدید گفت: موانع بانکی بر سر راه تولید توسط دادگستری استان تدوین شده است بخشی از موانع که ناشی از عدم اجرای قوانین و مقررات است با پیگیری دادگستری توسط خود بانک‌ها قابل حل است و بخشی هم که باید در بانک مرکزی انجام شود از طریق ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه دنبال می‌کنیم.

دادستان کل کشور از شامگاه دیروز برای ابلاغ حکم دادستان جدید گرگان به گلستان سفر کرده است.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، حضور در گلزار شهدای گرگان و نشست با قضات از دیگر برنامه‌های سفر وی به گلستان بود.

۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
کد خبر: 21635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha