شروع وحشیانه استرالیا برای جام‌جهانی با هفت گل + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی استرالیا مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را با پیروزی پر گل پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال استرالیا در نخستین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ به مصاف تیم ملی بنگلادش رفت و موفق شد با نتیجه پر گل هفت بر صفر به پیروزی رسیده و این مسابقات را با یک شروع طوفانی آغاز کند.

فیلم خلاصه بازی استرالیا و بنگلادش

گل نخست استرالیا در دقیقه چهارم به ثمر رسید. ارسال کریگ گودوین به روی دروازه با ضربه سر هری سوتار به گل نخست کانگوروها تبدیل شد. حرکت کانر میتکالف از سمت راست و ارسال زمینی او در دهانه دروازه به برندن بورلو رسید و او دروازه را باز کرد.

1955029

شاگردان گراهام آرنولد ظرف سه دقیقه موفق به زدن ۲ گل شد. ارسال کانر میتکالف به روی دروازه با ضربه سر میچل دوک به گل سوم رسید. این بازیکن دقایقی بعد و روی ریباند شوت برندن بورلو موفق شد دروازه خالی را باز کند تا نیمه اول با نتیجه چهار بر صفر به پایان برسد.

1955030

در آغاز نیمه دوم، جیمی مک لارن که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، روی ارسال جردن باس به دهانه دروازه، اختلاف را به عدد پنج رسید. این بازیکن در دقیقه ۷۰ و روی یک شوت ریباند موفق شد به گل برسد.

1955031

مک لارن در دقیقه ۸۴ هت‌تریک خود را تکمیل کرد و پس از دریافت ارسال لوئیس میلر به دهانه دروازه، نتیجه بازی را هفت بر صفر کرد. ماسیمو لونگو در دقیقه ۹۰ نیز یک پنالتی را از دست داد و در نهایت بازی با ۷ گل به سود کانگوروها به پایان رسید.

با این پیروزی، استرالیا مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را مقتدرانه آغاز کرد. لبنان و فلسطین دو تیم دیگر این گروه هستند.

۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶
کد خبر: 49153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha