انتقام مجیدی از شباب‌الاهلی با بریس قایدی

اتحاد کلباء در یک دیدار دوستانه موفق شد از سد شباب الاهلی عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از ورزش ۳، برگزاری بازی‌های فیفا دی این فرصت را در اختیار تیم‌های باشگاهی قرار داده است تا در دیدارهای تدارکاتی به میدان بروند. روز گذشته نیز اتحاد کلباء در یک بازی دوستانه که در استادیوم آل راشد برگزار شد، به مصاف میزبان خود شباب الاهلی رفت و به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه که با نتیجه سه بر دو به پایان رسید، شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی موفق به کسب پیروزی شدند که مهدی قایدی با درخشش در این مسابقه، توانست دو مرتبه دروازه تیم سابقش را باز کرده و نقش مهمی در این برد ایفا کند.

1954006

گل اول روی یک ارسال زمینی از سمت راست به روی دروازه بود که قایدی با شلیکی تک ضرب، توپ را به تور دروازه چسباند. او روی گل دوم نیز با یک فرار از سمت چپ و جا گذاشتن مدافعان حریف، در موقعیتی تک به تک توپ را به زاویه مخالف زد و برای تیمش گلزنی کرد. لازم به ذکر است که گل سوم کلباء توسط فهد باروت به ثمر رسید.

1954005

این در شرایطی است که شباب الاهلی چند روز پیش و در دیداری از هفته هفتم لیگ امارات موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد اتحاد کلباء عبور کرده و هم امتیاز با الوصل صدرنشین و به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار بگیرد.

۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 49058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha