برنامه و نتایج رقابتهای محمدعلی گرایی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

فالکون باز هم همه را غافلگیر کرد و یک فرصت طلایی دیگر برای کسب مدال طلا را از دست داد. این بار برگ شکست او را یک کهنه کار کره ای امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمدعلی گرایی ملی پوش وزن ۷۷کیلوگرم کشتی فرنگی از صبح روز شنبه در رقابتهای ۴ وزن اول کشتی فرنگی به روی تشک خواهد رفت . برنامه مسابقات او به شرح ذیل است:

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۷۷کیلوگرم کشتی فرنگی- لینک فعال است

در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در دور نخست مقابل آنتونیو کامانجاسویچ از کرواسی مبارزه کرد و ۵ بر ۴ موفق به پیروزی برابر این حریف شد./ فیلم کشتی گرایی و حریف کروات

وی در یک هشتم نهایی مقابل کیم هیون وو از کره جنوبی و قهرمان جهان به میدان رفت که با نتیجه عجیب ۶ بر یک شکست خورد. / فیلم باخت گرایی به کره جنوبی را ببینید

حریف کره ای در یک چهارم نهایی با آرام واردانیان ازبکستانی کشتی گرفت و او را شکست داد. 

کشتی گیر کره ای در نیمه نهایی با حریف قرقیزستانی کشتی گرفت و باخت و لذا گرایی از دور رقابتها کنار رفت.  

برنامه زمانی مسابقات وزن ۷۷کیلوگرم:

شنبه ۱۰ سپتامبر(۱۹ شهریور):

دور مقدماتی وزن ۷۷کیلوگرم: از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به وقت ایران

نیمه نهایی وزن ۷۷کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ به وقت ایران


یکشنبه ۱۱ سپتامبر(۲۰ شهریور):

مرحله شانس مجدد وزن ۷۷کیلوگرم: از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت ایران

فینال اوزان وزن ۷۷کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه

پخش زنده مسابقات چهار وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان،شنبه ساعت ۱۳:۰۰+ لینک پخش و نتیجه

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، بلگراد ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هدف اصلی ام موفقیت در بازی های المپیک است.

محمدعلی گرایی عضو تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی صربستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: سال ها تلاش و زحمت کشیده ام که بتوانم به یک مدال خوشرنگ در المپیک دست پیدا کنم و تا رسیدن به این مهم دست از تلاش بر نخواهم داشت.
وی در مورد اینکه چند سال دارد و چه مدتی است که در تیم های ملی حضور دارد گفت: ۲۸ سال سن دارم و نزدیک به ۱۰ سال است که در تیم های ملی حضور دارم. خدا را شکر مدال هایی را برای کشورم کسب کرده ام که مهمترین آن ۳ مدال برنز جهان و مدال طلای بازی های آسیایی است.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدعلی گرایی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

گرایی در مورد وضعیت جسمانی خود گفت: کمی آسیب دیده بودم و برای همین در رقابت های بین المللی لهستان، رعایت کردم تا آسیب دیدگی تشدید نشود و در حال حاضر شرایط خوبی دارم و از نظر وزنی هم مشکل خاصی نیست.
کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در مورد رقابت های جهانی پیش رو گفت: هدف من کسب مدال طلا است و پس از آن نیز کسب یک مدال خوشرنگ از المپیک و تمام تلاشم را خواهم کرد که به این مهم دست پیدا کنم و موجب سربلندی و افتخار کشورم شوم.
وی در مورد زندگی متأهلی گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و همسرم درک خوبی از وضعیت من در تیم های ملی دارد و مرا همراهی می کند. البته دوری از خانواده را قبل از ازدواج هم داشتم اما دیگر به این شرایط عادت کرده ام و معتقدم شیرینی کسب مدال، همه ی این سختی ها را از بین می برد.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدعلی گرایی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

گرایی در مورد اینکه حضورش در تیم های ملی، از نظر اقتصادی تأثیری بر زندگی شخصی اش دارد یا خیر گفت: قطعا تأثر دارد، اما خدا بزرگ است و ما نیز راضی هستیم به رضای او، یکسری قول ها در مورد استخدام و کمک به ما از طرف برخی مسئولین داده شد که تاکنون محقق نشده و ما دیگر به این قول ها عادت کرده ایم.
وی ادامه داد: البته این مسائل از انگیزه ما چیزی کم نمی کند و قطعا ما برای شادی دل مردم به مصاف حریفان می رویم و لطفی که مردم کشورم به خصوص مردم عزیز شیراز به من دارند ما را به ادامه ی کار دلگرم می کند.
ملی پوش کشتی فرنگی کشور در مورد شرایط تحصیلی اش گفت: در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی تحصیل می کنم و دوست دارم که تحصیلات خود را ادامه دهم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدعلی گرایی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

وی در مورد آینده کاری خود اظهار داشت: الان برای تصمیم گیری زود است، باید ببینیم که شرایط چگونه رقم خواهد خورد اما همانگونه که در کشتی سرباز کشور بوده ام، قدردان زحمات مردم عزیز خواهم بود و هرکجا که باشم قطعا خدمتگزار این مردم بزرگوار خواهم بود.
گرایی در مورد اینکه اگر کشتی گیر نمی شد، چه ورزشی را انتخاب می کرد گفت: فوتبال را خوب بازی می کنم، قطعا اگر کشتی نمی گرفتم، همین تلاش را در فوتبال می کردم الان یک فوتبالیست مطرح بودم.
وی در مورد اینکه شگردش در کشتی چیست، تصریح کرد: دست تو و فن کمر در سرپا و سالتو و بارانداز در خاک را شگرد دارم اما بیشتر علاقه دارم که به حریفان خود سالتو بزنم چون فن پرامتیاز و موثری است.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدعلی گرایی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

فرنگی کار کشورمان در مورد فنی که به سنجاب پرنده معروف شده و توسط وی در المپیک اجرا شده، گفت: من این فن را در المپیک زدم، البته در زمانی این کار را کردم که چاره دیگری نداشتم اما در حال حاضر بعضی از این فن استفاده می کنند که فرصت کارهای دیگر را دارند، این یک فن ریسکی است و گاهی اوقات به ضرر مجری آن تمام می شود.
وی در مورد اینکه رابطه اش با سایر کشتی گیران در اردو چگونه است گفت: با همه دوست هستم و صمیمت خوبی در اردوها وجود دارد اما با محمدرضا برادر کوچکترم هم اتاق هستم.
گرایی در مورد اینکه در اوقات فراغت چه می کند، اظهار داشت: بیشتر کتاب می خوانم و الان هم کتابی با نام اثر مرکب را می خوانم. البته بعضی اوقات هم با محمدرضا بازی کامپیوتری انجام می دهم و برخی موارد هم فیلم می بینم و موسیقی گوش می دهم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدعلی گرایی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

دارنده ۳ مدال برنز جهان در مورد تغییرات به وجود آمده در خانه های کشتی تصریح کرد: قبلا هم در خانه های کشتی اسکان داشتیم و تمرین می کردیم، به نظرم تغییرات به وجود آمده زمین تا آسمان فرق دارد و در حال حاضر امکانات خوب و محل اسکان عالی در اختیار داریم، ضمن اینکه از نظر تغذیه نیز شرایط خوب است.
وی ادامه داد: از استخر روباز و پیست دومیدانی کمپ تیم های ملی استفاده می کنم و به نظرم وجود این پیست بسیار خوب است چراکه بدون هیچ مزاحمتی می توانیم تمرینات خود را انجام دهیم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدعلی گرایی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

گرایی در پایان خاطرنشان کرد: همه ی ملی پوشان مستحق کسب مدال در رقابت های جهانی هستند و امیدوارم که تیم های ملی کشتی در این مسابقات خوش بدرخشند و موجب اهتزاز پرچم زیبا و سه رنگ کشورمان در صربستان شوند.

۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 32560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • دلیران تنگستان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      0 0
      سلام ، به آقای بنا بگویید ،خودش برود و کسی بیاید که کشتی فرهنگی ایران جایگاه و عظمت و ابوهتش را در جهان از دست ندهد .