آمار شهدای غزه از ۱۱ هزار نفر فراتر رفت / شهادت فاجعه‌بار ۴۵۰۶ کودک / فیلم ۱۸+

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون، ۱۱۰۲۵ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و مجروحان فلسطینی جنگ غزه را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیان کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون ۱۱۰۲۵ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که ۴۵۰۶ نفر از آنان را کودکان، ۳۰۲۷ نفر از آنان را زنان و ۶۶۸ نفر از آنان را افراد سالمند تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، بیش از ۲۷ هزار فلسطینی زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیاینه ارتش رژیم صهیونیستی ۵ بار پیاپی بیمارستان الشفا را هدف قرار داده است و بیمارستان‌های کودکان «الرنتیسی» و «النصر» را محاصره کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نظامیان ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود دو تن از نیروهای امدادی را در مسیر بازگشت آنان از جنوب نوار غزه به شمال این باریکه بازداشت کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین نیز بیان کرد که تک‌تیراندازهای ارتش رژیم صهیونیستی به سوی بیمارستان قدس در تل الهوی تیراندازی می‌کنند و در نتیجه این حملات یک آواره فلسطینی شهید و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که پیکر پاک نزدیک به ۵۰ شهید فلسطینی از زیر آوار مدرسه البراق واقع در غزه بیرون کشیده شده است.

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود، کاروان آوارگان فلسطینی را در خیابان صلاح‌الدین هدف قرار دادند. این آوارگان در حال حرکت به سوی جنوب نوار غزه بودند که در اقدامی وحشیانه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مورد هجوم قرار گرفتند.

۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 48945
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha