پخش زنده بازی تولوز - لیورپول در لیگ اروپا؛ امروز پنج شنبه ۱۸ آبان ساعت ۲۱:۱۵ + لینک

تیم‌های تولوز و لیورپول امشب در لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، لیورپول از سه بازی اول دور گروهی خود در لیگ اروپا موفق به کسب سه پیروزی شده است و با پیروزی در بازی امشب مقابل تولوز در خانه این تیم فرانسوی، صدرنشینی و صعودش را قطعی خواهدکرد.

لینک پخش زنده بازی تولوز - لیورپول امروز

یورگن کلوپ در کنفرانس قبل از بازی فردا به سوالات خبرنگاران جواب داد.

در مورد کیفیت تولوز؟
" من می دانم چقدر سخت خواهد بود و به بازیکنانم خواهم گفت که قوی و کامل باشند. این کاری است که می‌توانم انجام دهم. در گروه سختی هستیم، آن‌ها هم می‌خواهند در مرحله بعدی باشند، می‌خواهند مقابل تماشاگرانشان خوب بازی کنند. این تیم شانس دارد و می‌خواهد از آن استفاده کند. اما ما شانس این را داریم که از تجربه اروپایی‌مان در این مرحله استفاده کنیم و پیروز شویم.

یارل کوانسا؟
"او از روز اول پیش فصل نشان داد که چقدر بازیکن خوبی است و چقدر بهتر هم خواهد شد. داشتن پسری از آکادمی خودمان با این پتانسیل عالی است. واقعا امیدوار کننده است او در کنترل توپ بسیار خوب است، تهاجمی است، او همه چیز که یک مربی می‌خواهد را دارد."

1951504

مصدومیت کورتیس جونز؟
"این یک مشکل همسترینگ است. عجیب و وحشتناک نیست. بعد از مدتی استراحت او برمی‌گردد. مصدومیت همسترینگ با درجه پایین. او در فرم خوبی بود، کارت قرمز داشت و محروم شد و ریتم را از دست داد. بعد از بازی با بورنموث کمی این موضوع در رختکن حس شد."

بن دوک ریکاوری کرده است؟

"بن یک پیش فصل واقعاً خوب داشت و دقایقی که با ما سپری کرد تأثیر واقعی گذاشت. بعد مصدومیتش پیش آمد. حالا او برگشته و یک گزینه قابل اتکا برای فردا است. ما باید تغییراتی ایجاد کنیم، اما با کیفیت. و بن کیفیتش را دارد."

گلزنی دیاز و ماجرای پدرش؟
"دیدن گلزنی لوچو فوق‌العاده است، لحظه فوق‌العاده ای است اما شرایط را تغییر نمی‌دهد. ما فقط می‌خواهیم پدرش آزاد شود و هنوز این اتفاق نیفتاده است."

غیبت کاپیتان ویرژیل فن دایک؟
" او کمی سرماخوردگی داشت و نخواستیم به او فشار بیاوریم. در بازی مقابل برنتفورد یک گزینه خواهد بود."

۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 48909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha