اعلام زمان دیدار دوستانه تیم ملی مقابل اندونزی/ قلعه‌نویی دوباره به قطر می‌رود

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است طبق برنامه از قبل تعیین شده پیش از شروع جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی اندونزی برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از روز دوشنبه هفته آینده در تهران آغاز خواهد شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در روزهای ۲۶ و ۳۰ آبان ماه به ترتیب به مصاف هنگ‌کنگ و ازبکستان می‌روند. ملی‌پوشان پس از انجام بازی با هنگ‌کنگ در ایران، ساعت ۱۳ یکشنبه ۲۷ آبان ماه برای بازی با ازبکستان به تاشکند خواهند رفت.

در این اردو، نفراتی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری به دلیل مصدومیت حضور ندارند و در صورتی که احسان حاج‌صفی مدافع - هافبک آاِک یونان به بازی روز چهارشنبه تیمش برابر مارسی در لیگ اروپا نرسد، احتمال دارد در اردوی تیم ملی نیز حضور نداشته باشد.

قرار است پس از این اردو، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی و مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی یک بار دیگر برای بازدید از محل تمرین، سالن بدنسازی و ... تیم ملی در قطر برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا به این کشور سفر کنند. در سفر قبلی، اعضای تیم ملی چند ایراد از محل اردوی این تیم گرفته بودند که قطری‌ها قول دادند مشکلات موجود را برطرف کنند.

خبر دیگر اینکه، قرار بود تیم ملی هشت روز مانده به اولین مسابقه خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با اندونزی دیداری تدارکاتی برگزار کند که این برنامه تغییر کرد و شاگردان قلعه‌نویی ۱۹ دی ماه پشت درهای بسته به مصاف اندونزی خواهند رفت.

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 48855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha