بگومگوی زشت نکونام و گل‌محمدی؛کار به توهین کشید!

در چند روز اخیر سرمربیان پرسپولیس و استقلال در مصاحبه ها و نشست های خبری کنایه هایی به هم زده بودند اما امروز این کنایه ها حالت جدی تری به خود گرفتند و کار رسما به توهین کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در چند روز اخیر سرمربیان پرسپولیس و استقلال در مصاحبه ها و نشست های خبری کنایه هایی به هم زده بودند اما دیروز این کنایه ها حالت جدی تری به خود گرفتند و کار رسما به توهین کشید.

دیروز جواد نکونام در بخش از نشست خبری خود پس از بازی استقلال و شمس آذر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی بدون نام بردن از کسی اعلام کرده آدم‌های بیخودی درباره اشک تمساح حرف زده‌اند، گفت: «من همیشه سعی کرده‌ام تا احترام همبازیان و دوستانم را نگه دارم. سال قبل و زمانیکه با فولاد، پرسپولیس را شکست دادیم، من اشتباه کردم که جواب بی احترامی دوستان را ندادم. این باعث شد که الآن بیاید و بی احترامی کند. اگر منظورش از آدم بیخودی من بوده‌ام، که مشخص است آدم‌های بیخودی چه کسانی هستند در این فوتبال. کارنامه من مشخص است. اگر ایشان با من بوده، مطمئن باشید اصلا ایشان در حد من نیست که بخواهد درباره‌ام صحبت کند. فوتبال فقط جام و قهرمانی نیست. فوتبال چیزهای زیاد دیگری است. زمانیکه من سال قبل با فولاد توانستم پرسپولیس را شکست دهم، احترام نگه داشتم. حتی زمانیکه تلفنی صحبت کردیم، محترمانه صحبت کردیم و از هم گلایه کردیم. ولی صحبتی که من کردم، جوری نبود که به کسی بی احترامی کنم. اگر منظورشان من بودم، جوابم را دادم. آدم‌های بیخودی زیادی در فوتبال هستند و یکی از آنها نیز خودشان است.»

یحیی گل محمدی هم در نشست خبری خود بعد از بازی پرسپولیس و صنعت نفت گفت: «شروع‌کننده قضیه ایشان بود و من جواب کسی که بلد نیست و هنوز یاد نگرفته به بزرگترش احترام بگذارد را نمی‌دهم. همین جا موضوع را تمام شده می‌دانم. امیدوارم که فوتبالی‌ها بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند. این موضوعی است که باید خیلی به آن توجه کرد. موضوعی که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شد.»

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
کد خبر: 48691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha