آیا طلا و سکه باز هم گران می‌شود؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند افزایشی قیمت سکه و طلا در بازار پیش بینی کرد در روزهای آینده این نوسان ادامه‌دار نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به اقتصادآنلاین از قول نادر بذرافشان نوشت: روند بازار در دو روز اخیر افزایشی بود؛ بخشی از این اتفاق به رشد ۱۵ دلاری انس جهانی طلا و بخشی دیگر اتفاقات رخ داده در منطقه و رشد قیمت ارز بود. بازار روال عادی دارد، التهابی در آن نیست و تقاضا نیز تشدید نشده است.

او درباره تغییرات قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر نیز گفت: قیمت سکه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت، هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۶۵ هزار تومان، نیم سکه و ربع نیز یک میلیون تومان و سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۵۰۰ هزار تومان در این مدت افزایش قیمت داشتند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره حباب سکه گفت: حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان بیشتر شد و در حال حاضر این حباب در بازارهای داخلی برای سکه تمام پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. او با تاکید بر اینکه بازار در شرایط عادی قرار دارد در پیش‌بینی از روند حرکت بازار در روزهای آینده گفت: افزایش قیمت در ۴۸ ساعت اخیر زیاد بوده است بنابراین به نظر نمی‌رسد بازار نوسان چشمگیری در روزهای آینده داشته باشد اما باید منتظر ماند شرایط اقتصادی و سیاسی چه تغییری می‌کند همچنین روند انس جهانی پس از بازگشایی در روز دوشنبه به چه سمتی حرکت می‌کند.

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 47833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha