فروش ۱۵ هزار و ۶۹۱ قطعه ربع سکه در چهارمین حراج مرکز مبادله

درچهارمین حراج سکه طلامرکز مبادله ۱۵ هزار و ۶۹۱ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایبنا، چهارمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۲۰ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۲۹ هزار و ۴۰۶ قطعه سکه ثبت سفارش شده، ۱۵ هزار و ۶۹۱ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد؛ بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است.

طی چهار جلسه حراج سکه طلا در مجموع ۴۱ هزار و ۸۴۷ ربع سکه به متقاضیان تخصیص داده شده است.

برندگان اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران می‌توانند از دوشنبه ۲۱ اسفند ماه با مراجعه به شعبه منتخب بانک ملی که در سامانه مشخص کرده اند، سکه‌های طلای تخصیص داده شده را دریافت کنند.

خاطر نشان می‌شود، متقاضیانی که فرایند احراز هویت را با موفقیت انجام داده اند، برای شرکت در حراج‌های بعدی نیازی به احراز هویت مجدد ندارند و سایر متقاضیان شرکت در حراج، از امروز می‌توانند فرایند ثبت نام و احراز هویت و واریز وجه به کیف پول خود را جهت شرکت در حراج دوشنبه ۲۱ اسفندماه انجام دهند.

پنجمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ با عرضه نیم سکه و ربع سکه برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند جمعا ۵ ربع سکه یا ۵ نیم سکه و یا ترکیبی از این دو نوع سکه به تعداد ۵ عدد ثبت سفارش نمایند.

فروش ۱۵ هزار و ۶۹۱ قطعه ربع سکه در چهارمین حراج مرکز مبادله

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱
کد خبر: 53266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha