افت ۲۰ میلیونی آریزو ۵ جدید؛قیمت خودرو امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۲

قیمت خودرو امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ با افت نسبی همراه است. اغلب خودروها در ثبات کامل قیمتی بوده و برخی دیگر، کاهش جزئی نسبت به روز گذشته را تجربه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۲ از یک افت جزئی بهره می‌برد. البته اکثر تمایل اکثریت بازار به ثبات قیمتی بوده، اما محصولاتی به چشم می‌خورد که کاهش قیمت اندکی را تجربه می‌کنند.

اخبار مربوط به تسریع روند واردات در بازار فعلی که نرخ دلار از ثبات نسبی برخوردار است، می‌تواند بر این افت قیمت‌های جزئی اثرگذار باشد. روز گذشته، خبر واردات حدود هزار دستگاه هیوندای النترا منتشر شده و سپس سخن‌رانی عباس علی‌آبادی در مورد واردات ماهانه ۱۰ هزار دستگاه از ماه آینده به گوش رسید که اثرات کاهشی آن در بازار امروز کاملاً محسوس است.

طبق قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز تغییرات جزئی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، اغلب ثابت است، اما افت قیمتی بسیار ناچیزی هم گزارش می‌شود.

شاهین G یکی دیگر از محصولات شرکت سایپا محسوب می‌شود که روز گذشته یک میلیون تومان افت قیمتی را تجربه کرده بود، امروز نیز دو میلیون تومان دیگر ارزان‌تر شده و با قیمت ۵۸۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

رانا پلاس از سدان‌های تولیدی ایران خودرو بوده که تحت ذپلتفرم پژو ۲۰۶ تولید شده است. این خودرو نیز از افت قیمت بازار مستثنی نبود و با افت پنج میلیونی نسبت به روز گذشته، وارد کانال ۵۰۰ میلیون تومان شد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای از دیگر هاچ‌بک‌های بازار بوده که رکورددار افزایش قیمت در بازار است. این هاچ‌بک محبوب فرانسوی که روز گذشته با افزایش پنج میلیونی به ۶۰۵ میلیون تومان رسیده بود، امروز دقیقاً به همان میزان افت قیمتی تجربه کرده و به کانال ۶۰۰ میلیون تومانی سقوط کرد.

دنا پلاس ۶ دنده توربوشارژ که رکورددار افت قیمت در بازار به شمار می‌رود، توانست تنها ۶ میلیون تومان ارزان‌تر شود و به نرخ ۷۲۸ میلیون تومان برسد.

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌های بازار از افت ناچیزی برخوردار هستند.

جک J۴ آپشنال که در حال حاضر از ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار محسوب می‌شود، طی روزهای گذشته افت چند میلیون تومانی را تجربه کرده است. این خودرو امروز نیز پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری آریزو ۵ توربوشارژ جدید یک سدان مونتاژی دیگر بوده که مدیران خودرو، مونتاژ آن را برعهده دارد. این سدان چینی با ۲۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان رسیده که توانست رکورد افت قیمت در بازار مونتاژی‌ها را به نام خود ثبت کند.

چری تیگو ۷IE کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو نیز با افت ناچیز پنج میلیون تومانی، توانست با قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شود.

فیدلیتی پرایم نیو ۵ نفره که جزو کراس‌اوورهای محبوب گروه بهمن به شمار می‌رود، طی دو روز گذشته افت قیمت ۱۵ میلیونی را تجربه کرده بود، از آغاز روند معاملات امروز نیز ۱۵ میلیون تومان دیگر کاهش داشته و به نرخ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به اینکه روز آینده (چهارشنبه) تنها روز کاری هفته جاری محسوب می‌شود، احتمال تغییر قیمت خودرو را در این هفته بسیار کاهش می‌دهد. اما باید از هفته آینده نوسانات دلار را زیر نظر داشت و درصورتی که تغییر خاصی در نرخ دلار آزاد به چشم بخورد، باید انتظار تغییر در بازار خودرو را نیز داشت.

۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 47630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha