جهش ۵۵ میلیونی قیمت سورن پلاس / قیمت کوییک دنده‌ ای به ۲۳۵ میلیون رسید

بازار خودرو از ابتدای سال افزایش قیمت های متوالی را ثبت کرده‌است؛ در این میان برخی خودروها نسبت به دیگر مدل ها افزایش ها عجیب و غریب تری را تجربه کرده اند. به عنوان مثال سورن پلاس از ابتدای سال ۵۵ میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده و یا قیمت پژو ۲۰۰۸ در این مدت ۱۹۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  اقتصادآنلاین؛  در بازار امروز، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو در مدل ۱۴۰۱ که دیروز با افزایش یک میلیون تومانی به ۳۱۶ میلیون تومان رسیده بود، بدون تغییر باقی ماند. این شرایط برای مدل ۱۴۰۰ نیز صادق بود و این خودرو با همان قیمت دیروز، یعنی ۳۰۴ میلیون تومان معامله شد. تیپ پنج این خودرو در مدل ۱۳۹۹ نیز بدون تغییر قیمت ۳۵۶ میلیون معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ در معاملات امروز نیز همانند چند روز گذشه بدون تغییر، ۴۱۸ میلیون تومان معامله شد. اما قیمت مدل ۱۴۰۰ با افزایش یک میلیونی به ۴۰۳ میلیون تومان رسید. نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که روز گذشته افزایش ۵ میلیونی را ثبت کرده بود، امروز تغییری نداشت و ۵۹۰ میلیون معامله شد.

پژو ۴۹۵ در مدل GLX و مدل ۱۳۹۹ که از ابتدای سال افزایش ۱۵ میلیون تومانی را ثبت کرده است، امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۸۵ میلیون معامله شد. این خودرو در مدل SLX و سال ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر قیمت، ۳۴۱ میلیون تومان خرید و فروش شد. این خودرو نیز از ابتدای سال جهش قیمت ۳۹ میلیون تومانی را ثبت کرده است.

پژو پارس نیز که یکی از خودروهایی است که افزایش قیمت های نجومی را تجربه کرده است، امروز با ثبات قیمتی نسبی همراه بود؛ این خودرو در مدل LX TU۵، ۳۸۵ میلیون و در مدل ساده ۳۱۵ میلیون معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ که این روزها با افزایش قیمت ها چند ده میلیونی همراه است، امروز هم ۱۰ میلیون تومان دیگر در مدل ۱۳۹۹ افزایش قیمت را ثبت کرد تا یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان معامله شد. این خودرو از ابتدای سال افزایش قیمت ۱۹۰ میلیون تومانی را ثبت کرده است. 

قیمت سمند LX ساده نیز امروز با افزایش دو میلیونی به ۲۹۷ میلیون تومان رسید و در مدل EF۷ با سال تولید ۱۴۰۰، با قیمت ۳۱۷ میلیون تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته افزایش دو میلیون تومانی را نشان می دهد.

سورن پلاس امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۳۵۶ میلیون تومان رسید، این خودرو از ابتدای سال افزایش قیمت ۵۵ میلیون تومانی را ثبت کرده است.

دنا معمولی بدون افزایش، ۳۹۲ میلیون تومان معامله شد اما در نسخه توربو اتوماتیک قیمت این  خودرو با افزایش سه میلیونی همراه بود و ۵۰۳ میلیون تومان خرید و فروش شد.

پراید ۱۱۱ که دیروز با افزایش دو میلیون تومانی به قیمت ۲۰۶ میلیون تومان رسیده بود، امروز بدون تغییر قیمت معامله شد. در مدل ۱۳۱ نیز این خودرو امروز تغییر قیمتی را ثبت نکرد و ۱۸۳ میلیون تومان خرید و فروش شد.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز ۲۱۳ میلیونی ماند. نسخه صندوقدار این خودرو هم بدون تغییر ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد

کوییک دنده‌ای امروز با افزایش سه میلیون تومانی، ۲۳۵ میلیون تومان معامله شد؛ همچنین این خودرو در مدل R با افزایش سه میلیونی به قیمت ۲۳۴ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 28063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha