ریزش عجیب قیمت پژو در بازار/ قیمت این خودرو ۹۰ میلیون تومان ریخت + جدول

اقتصادنیوز نوشت: ارزیابی‌ها از رشد غالب پرطرفدارهای‌ایران خودرو در بازار امروز حکایت دارد. این رشد در حالی ثبت شد که «پژو۲۰۷ دنده‌ای» در بازار ریزش عجیب قیمت را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به گفته فعالان بازار، امروز بازار خودرو در حالی روند عجیب قیمتی به خود گرفت که نرخ دلار شکل و شمایل افزایشی داشت. البته فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که بازار پرطرفدارهای ایران‌خودرو هم چندان مشتری ندارد.

تغییر قیمت ایران‌خودرویی‌ها در بازار امروز در حالی رقم خورد که امکان کشف قیمت سایپایی‌ها به دلیل عدم معامله امکان‌پذیر نبوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو۲۰۷ دنده‌ای» در بازار افتی ۹۰ میلیون تومانی داشت و رکورد کاهش قیمت را شکست و به کانال ۴۰۰ میلیونی‌ها نزدیک شد. از سوی دیگر «هایما S۸» بر خلاف «پژو۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز رشدی ۴۰ میلیون تومانی داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایما S۸»، «تارا اتومات V۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما قیمت «هایما S۸ پلاس» امروز مجدد افزایشی شد و این خودرو با رشد ۴۰ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسید. ارزیابی بازار هم چنین از رشد ۸ میلیونی «تارا اتومات V۲ » در بازار امروز حکایت دارد و قیمت این خودرو ۷۷۹ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت خانواده دنا هم امروز رشد قیمت داشتند، با این شرایط «دنا پلاس ۶دنده توربو» ۷۴۳ میلیون تومانی شد و افزایش ۲ میلیون داشت. اما «دنا پلاس توربو اتومات» و با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان راهی بازار شد و افزایش ۱۲ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۵۱۹ میلیون تومان قیمت خورد و افت عجیب ۹۰ میلیونی داشت.

سایپا 6

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 48509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha