دومین شکست هندبال ایران در مرحله اصلی بازی‌های آسیایی

تیم ملی هندبال مردان در دومین دیدارش از مرحله دوم بازی‌های آسیایی مقابل بحرین با ۹ اختلاف گل شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شاگردان وسلین وویوویچ در دومین دیدارشان از مرحله اصلی بازی‌های آسیایی مقابل بحرین به میدان رفتند و با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ مقابل بحرین شکست خوردند. نیمه اول این دیدار با حساب ۷ بر ۱۲ به سود بحرین به پایان رسیده بود.

تیم ملی هندبال ایران در مرحله اصلی این رقابت‌ها با تیم‌های کویت، بحرین و کره‌ جنوبی همگروه است. ایران با دو شکست مقابل بحرین و کویت باید فردا (یکشنبه) از ساعت ۹:۳۰ به مصاف کره جنوبی برود.

مردان هندبال ایران در مرحله گروهی با ژاپن، عربستان و مغولستان هم‌گروه بودند که با یک پیروزی مقابل مغولستان، یک تساوی برابر عربستان و یک شکست مقابل ژاپن به مرحله اصلی رقابت‌ها صعود کردند.

یونس آثاری، محمدمهدی بهنام‌نیا، افشین صادقی، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، حسین جهانی، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد، شهاب صادق‌زاده، محمدرضا اورعی، علی رحیمی کازرونی، مهران رهنما، محمد سیاوشی، کیارش طاهری و رضا یادگاری ترکیب تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند.

وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی، علی بخشی به عنوان ماساژور و روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ملی هندبال در این بازی‌ها هستند.

۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 47538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha