صعود تیم ملی هندبال ایران علیرغم شکست سنگین هندبال ایران مقابل اسپانیا / فیلم خلاصه بازی

ملی‌پوشان هندبال ایران در سومین و آخرین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شکست خوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی هندبال مردان در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان به مصاف اسپانیا رفت و با حساب ۲۲ بر ۳۵ مقابل اسپانیا مغلوب شد.

نیمه اول این بازی نیز با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ به سود اسپانیا به اتمام رسید. در نیمه اول این بازی وسلین وویوویچ سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

شهاب صادق‌زاده زاده، محمدرضا کاظمی ۲ گل، سلامان بربط ۴ گل، افشین صادقی ۲ گل، مجتبی حیدرپور ۴ گل، محمدرضا اورعی ۲ گل، پویا نوروزی‌نژاد ۴ گل، محمد کیانی ۲ گل و یاسین کبیریان‌جو اسامی گلزنان ایران در این بازی بود.

محمد سیاووشی در نیمه اول و امیدرضا سرپوشی در نیمه دوم درون دروازه قرار گرفتند.
فیلم خلاصه بازی ایران و اسپانیا را ببینید:

تیم‌ ملی هندبال شیلی در جریان مسابقات قهرمانی مردان جهان لهستان/سوئد با نتیجه ۳۳ بر ۳۵ مقابل مونته‌نگرو شکست خورد.

با این نتیجه تیم ملی ایران فارغ از نتیجه آخرین دیدارش مقابل اسپانیا که تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود به دور دوم مسابقات صعود خواهد کرد و در بین ۲۴ تیم مسابقه خواهد داد.

شاگردان وویوویچ مقابل شیلی با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به برتری رسیدند و مقابل مونته نگرو با نتیجه ۳۱ بر ۳۴ شکست خوردند. تیم ملی ایران با یک پیروزی و دو شکست با قرارگیری در رده سوم گروه A به دور دوم و بین ۲۴ تیم اول راهی دور دوم مسابقات شد.

تیم ملی ایران در دور دوم این‌ مسابقات با سه تیم برتر گروه B همگروه است. فرانسه، اسلوونی و برنده دیدار لهستان و عربستان حریفان ایران در دور بعدی خواهند بود.

تیم ملی ایران با ترکیب محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، پویا نوروزی‌نژاد، محمدرضا کاظمی، میلاد قلندری، محمد کیانی، یاسین کبیریان جو، سلامان بربط، علی کوهزاد، رضا یادگاری دهکردی، افشین صادقی، سید مهدی موسوی، محمدرضا اورعی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، محمدمهدی بهنام نیا، شهاب صادق‌زاده و صابر حیدری عازم این مسابقات شده است.

*نتایج روز ششم مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهانی دوشنبه ۲۶ دی:
گروه A: مونته نگرو ۳۵ – شیلی ۳۳
گروه B: اسلوونی ۳۱ – فرانسه ۳۵
گروه C: برزیل ۳۰ – کیپ ورد ۲۸
گروه D: کره جنوبی ۲۵ – ایسلند ۳۸
گروه A: ایران ۲۲ – اسپانیا ۳۵
گروه B:لهستان ۲۷ - عربستان ۲۴
گروه C: اروگوئه ۱۲ - سوئد ۴۷
گروه D: مجارستان ۲۰ - پرتغال ۲۷

بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی تا ۹ بهمن به میزبانی مشترک لهستان و سوئد در حال برگزاری است.

در دور گروهی این مسابقات ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه با هم دیدار خواهند کرد که در پایان این مرحله سه تیم نخست راهی دور دوم خواهند شد.

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
کد خبر: 38144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha