پخش زنده بازی نیمار در الهلال عربستان و الشباب؛ امروز جمعه ۷ مهر ساعت ۲۱:۳۰ + لینک

تیم‌های الهلال عربستان و الشباب امروز در چارچوب لیگ عربستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های الهلال عربستان و الشباب امشب در هشتمین هفته از لیگ حرفه ای عربستان برابر هم صف آرایی می کنند و این در حالی است که جونیور نیمار برزیلی به احتمال زیاد در این بازی برای الهلال به میدان خواهد رفت.

لینک پخش زنده فوتبال الهلال - الشباب ساعت ۲۱:۳۰

برنامه‌ریزی ویژه نساجی برای استقبال از نیمار و الهلال

برنامه‌ریزی ویژه نساجی برای استقبال از نیمار و الهلال

مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرد که دستگاه‌های ذیربط برای استقبال از باشگاه الهلال عربستان برنامه‌ریزی می‌کنند.

در فاصله کوتاه تا مسابقه نساجی ایران و الهلال در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اهالی فوتبال در انتظار ورود ستاره های بزرگ باشگاه عربستانی از جمله نیمار برزیلی هستند.

از این رو با توجه به اتفاقاتی که در مساله ورود النصر عربستان و به خصوص کریس رونالدو در ورود به تهران رخ داد، حالا مسئولان در تلاش هستند تا برنامه استقبال خوبی برای از الهلال عربستان و نیمار تدارک ببینند.

امروز در حاشیه کنگره فوتبال کلینیک خبرنگاران حاضر در مراسم از صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی در این خصوص پرسش هایی را مطرح کردند. درودگر بدون آنکه جزییاتی در این خصوص اعلام کند، گفت: «دستگاه های ذیربط در این باره برنامه ریزی می کنند. قطعا استقبال خوبی از تیم میهمان انجام می شود و مشکلی نخواهد بود.»

کاروان تیم الهلال عربستان روز دوشنبه ۱۰ مهر با جت شخصی وارد تهران خواهند شد و برای مسابقه با نساجی در عصر سه شنبه آماده می شوند. نیمار و هم تیمی هایش بلافاصله بعد از بازی ایران را به مقصد عربستان ترک خواهند کرد.

۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 47496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha