امنیت مسافران در ورودی تهران سلب شد؟

زهرا شمس احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز گفت: تعیین تکلیف مسائل پایانه‌های مسافربری غرب تهران موضوع مهمی است‌. حسب گزارشات مردمی آسیب‌های اجتماعی را در پایانه غرب شاهد هستیم و تکثر این آسیب‌ها به گونه‌ای است که نام بردن از آن در صحن شورا صورت مناسبی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که آرامش و امنیت در ورودی شهر تهران از مسافران سلب شده است، تاکید کرد: پایانه مسافربری به شکل ماهیتی ورود آسیب‌ها را تسهیل می‌کند و در پایانه غرب این آسیب‌ها را شاهد هستیم، لذا از شهردار تهران انتظار می‌رود ضمن تعیین تکلیف برای مدیریت آسیب‌های اجتماعی این پایانه، گزارش اقدامات در این زمینه را ارائه کند.

با وجود تمام شدن تابستان، راه‌اندازی سازمان گردشگری تهران به نتیجه نرسید

سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکر امروز خود اظهار کرد: ایشان در تماس با بنده در ایام پیش از اربعین نسبت به مشکلات نیروی انسانی از جمله قطع حقوق و مسئله کارت‌زنی این نیروها گلایه داشت و تاکید ما این است که شأن نیروهای انسانی باید حفظ شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن «روز گردشگری» تاکید کرد: اقتصاد گردشگری و تاثیر آن بر روان جامعه موضوع مهمی بود و با وجود تذکرات کتبی و شفاهی و تمام شدن تابستان، راه‌اندازی سازمان گردشگری تهران به نتیجه نرسید. ما درد را مشخص و درمان را مصوب کردیم، اما کارها به نتیجه نرسید.

علوی در پایان ضمن تقدیر از کمیسیون ماده ۵ شهر تهران و کمیسیون شهرسازی شورا برای تعیین تکلیف محلات کن و فرحزاد به عنوان مقاصد گردشگری، خاطرنشان کرد: امیدواریم لایحه پروانه مرمت که مدتی است در شورا باقی مانده است، زودتر تعیین تکلیف و مرمت آثار تاریخی تسریع شود.

۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 47413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha