اتمام حجت سرلشکر باقری با عراق؛فقط چند روز دیگر مهلت می دهیم!

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: در کل منطقه اقلیم و همه عراق، نیروهای تجزیه‌طلب تروریست مسلح نباید حضور داشته باشند. باید به طور کامل خلع سلاح شده و از عراق اخراج شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سرلشکر پاسدار محمد باقری در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: قرارمان در این بود که این گروهک‌ها ۲۸ شهریور ماه به طور کامل خلع سلاح شده باشند. اما آنچه در این مهلت شش ماهه رخ داد، این بود که فقط قدری از مرزهای کشور ما فاصله گرفته‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از آغاز تلاش‌های دولت عراق برای خلع سلاح گروهک‌های تروریستی در اقلیم شمال عراق، تصریح کرد: آنچه در متن قرارداد دبیران شورای عالی امنیت دو کشور آمده، کاملاً باید انجام شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم فرمودند؛ در کل منطقه اقلیم و همه عراق، نیروهای تجزیه‌طلب تروریست مسلح نباید حضور داشته باشند. این تروریست‌ها باید به طور کامل خلع سلاح شده و از عراق اخراج شوند.

سرلشکر باقری، بیان کرد: رئیس جمهور فرمودند که نیروهای مسلح چند روزی مهلت بدهند و صبر کنند، ما برای چند روز صبر خواهیم کرد و تیم‌های ناظر را به این منطقه می‌فرستیم تا بررسی کنند که آیا این خلع سلاح به طور کامل انجام شده است یا خیر. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پایان خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق برای چگونگی اقدام خود تصمیم می‌گیریم.

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
کد خبر: 47303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha