لغو تمام پروازها از ایران به مقصد ارمنستان و آذربایجان

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص چگونگی بازگشت هزینه پروازهای لغو شده به مسافران گفت: در شرایط خاص مطابق قانون آیین‌نامه مسافر رفتار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با هدف حفظ ایمنی مسافران تمام پروازهای بین ایران و دو کشور ارمنستان و آذربایجان تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش ایرنا، «محمد محمدی بخش» افزود: به دلیل شرایط خاص این منطقه و مطابق نوتام (هشدار) سازمان هواپیمایی انجام تمامی پروازها بین ایران و ارمنستان و همچنین بین ایران و جمهوری آذربایجان از امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور) تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

وی گفت: این تصمیم که با هدف حفظ جان مسافران و انجام سفرهای هوایی با حفظ ایمنی کامل گرفته شده است و از سوی شرکت‌های هواپیمایی به اطلاع مسافران خواهد رسید.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص چگونگی بازگشت هزینه پروازهای لغو شده به مسافران نیز، گفت: در شرایط خاص مطابق قانون آیین‌نامه مسافر رفتار خواهد شد.

هم‌زمان با تشدید درگیری‌ها در قره‌باغ دبیرکل سازمان ملل بر برقراری آتش‌بس فوری، پایان درگیری‌ها و پایبندی جدی‌تر به آتش بس سال ۲۰۲۰ و اصول قوانین بشر دوستانه بین‌المللی تاکید کرد.

جدیدترین اخبار از تحولات در قره‌باغ حاکی از آن است که جدایی طلبان قره‌باغ با پیشنهاد فرماندهی صلح‌بانی روسیه در خصوص آتش بس از ساعت ۱۳ امروز موافقت کردند.

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 47230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha