پی‌اس‌جی ۲-۳ نیس: امباپه به تنهایی کافی نیست + فیلم خلاصه بازی

پاری سن ژرمن در هفته پنجم لیگ یک در خانه‌اش مقابل نیس ۳-۲ شکست خورد تا به رتبه سوم جدول سقوط کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پاری سن ژرمن امشب در خانه‌اش پارک دو پرنس به مصاف نیس رفت و با اینکه خیلی زود و روی اشتباه امباپه دروازه‌اش را باز شده دید ولی با گل او نیمه اول را با تساوی به پایان برد. پاریسی‌ها در نیمه دوم دو گل از لابورده و مفی دریافت کردند تا ۳-۲ عقب بیفتند و گل امیدبخش امباپه در دقایق پایانی هم برای بازگشت کافی نبود تا این بازی با شکست پی‌اس‌جی به پایان برسد.

فیلم خلاصه بازی

پیش از شروع مسابقه مراسم خداحافظی پاری سن ژرمن با مارکو وراتی در زمین چمن پارک دو پرنس انجام شد و بازیکنان این تیم درحالیکه احساساتی شده بودند پا به میدان گذاشتند.

درحالیکه ۲۱ دقیقه از شروع بازی گذشته بود و توپ و میدان در اختیار پی‌اس‌جی بود در اتفاقی نادر و کمتر دیده شده کیلیان امباپه توپ را لو داد و این اشتباه او باعث شد نیس در ادامه حرکت به گل برسد. امباپه که در یک‌سوم دفاعی پاری سن ژرمن حضور پیدا کرده بود توپ را از دست داد و تودیبو در ادامه به سمت دروازه آنها شوت زد. با اینکه شوت او برگشت داده شد اما ترم مفی در بازگشت دروازه پاریسی‌ها را باز کرد.

1925594

امباپه تنها ۸ دقیقه برای جبران اشتباهش انتظار کشید. در دقیقه ۲۹ مهاجم سوپراستار پی‌اس‌جی پاس عرضی رفیقش اشرف حکیمی را با شوتی سرکش به سمت دروازه شلیک کرد و با اینکه دست دروازه‌بان نیس به توپ رسید اما قدرت شوت امباپه آنقدر زیاد بود که از بولکا گذشت و در تور دروازه آرام گرفت.

1925595

نیمه اول که در آن پاری سن ژرمن در زمین بر حریف برتر نشان می‌داد با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

در نیمه دوم شرایط برای پاری سن ژرمن بر خلاف انتظار پیش رفت. تنها هشت دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که بعد از یک حمله خطرناک پی‌اس‌جی و بر خلاف جریان بازی نیس به سرعت پیشروی کرد. مفی با حرکتی تکنیکی از دانیلو گذشت و سانتری به سمت تیر دوم ارسال کرد که لابورده با خونسردی و ضربه داخل پا دروازه پی‌اس‌جی را در پارک دو پرنس برای دومین بار باز کرد.

1925596

دو دقیقه بعد یک پاس اشتباه دیگر در یک‌سوم دفاعی پاریسی‌ها می‌توانست به گل سوم نیس منجر شود که اگر شیرجه خوب دونارو نبود دیوپ دروازه او را باز می‌کرد.

در دقیقه ۶۸ مفی که پاس گل دوم نیس را داده بود در نقش گلزن ظاهر شد. او توپ را با پای راست کنترل کرد، توپ را روی پای چپش آورد و با ضربه‌ای کم‌ارتفاع و دقیق توپ را به گوشه سمت راست دروازه دونارو فرستاد تا سومین گل نیس به ثمر برسد و پاریسی‌ها را شوکه کند.

1925598

درحالیکه تنها سه دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود امباپه دومین گل خودش و پی‌اس‌جی را زد تا امیدها برای بازگشت زده شود. پاس عمقی کولو موآنی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود به امباپه رسید. والی ستاره فرانسوی بعد از برخورد به زمین از دروازه‌بان نیس گذشت تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

1925599

پاریسی‌ها در پنج دقیقه وقت تلف‌شده هم در اختیار داشتند نتوانستند گل بازگشت را به ثمر برسانند و در نهایت ۳-۲ شکست خوردند. پی‌اس‌جی با این نتیجه به رتبه سوم جدول سقوط کرد و نیس با عبور از این تیم ۹ امتیازی شد و در رتبه دوم ایستاد.

۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱
کد خبر: 47019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha