پیروزی نفس‌گیر شاگردان کومان در خانه ایرلند + فیلم خلاصه بازی

هلند در دیداری حساس و تعیین کننده موفق شد میزبانش ایرلند را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی هلند که هفته گذشته با ۳ گل از سد یونان گذشته بود امشب در ششمین بازی‌اش در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ در خانه ایرلند به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به یونان در مکان سوم جدول گروه B قرار بگیرد.

فیلم خلاصه بازی

ایرلند در شبی که حمایت پرشور هوادارانش را داشت کار را تهاجمی شروع کرد و در همان دقایق نخست می‌توانست روی اشتباه مدافعان هلند به گل برسد که مارک فلکن مانع از این کار شد.

ایرلندی‌ها حملات خود را ادامه دادند و روی خطای هند ویرژیل فن دایک در دقیقه ۴ صاحب یک ضربه پنالتی شدند؛ این ضربه را آدام ایدا برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان هلند به گل اول میزبان تبدیل کرد تا نتیجه ۱-۰ شود.

1923295

شاگردان رونالد کومان بعد از دریافت این گل برای جبران دست به کار شدند و توانستند در دقیقه ۱۸ به این هدف برسند؛ کودی خاکپو با یک پاس در عمق زیبا دنزل دومفرایس را داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد؛ گاوین بازونو برای جلوگیری از باز شدن دروازه تیمش مجبور به خطا روی مهاجم هلند شد تا داور بی‌درنگ در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد.

1923298

کودی خاکپو پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با وجود تشخیص جهت ضربه‌اش توسط دروازه‌بان ایرلند موفق به زدن گل تساوی شد تا دو تیم با تساوی ۱-۱ راهی رختکن شوند.

1923296

ایرلند که برای زنده نگه داشتن شانس صعود به پیروزی در این دیدار خانگی نیاز داشت نیمه دوم را با حمایت همه جانبه تماشاگرانش تهاجمی آغاز کرد اما در زدن گل دوم ناکام بود تا اینکه دروازه خود را روی ضربه مهاجم تعویضی هلند باز شده دید.

1923297

ووت وخهورست که در شروع نیمه دوم جای دالی بلیند را گرفته بود روی یک کار تیمی بسیار زیبا پاس کودی خاکپو را با یک شوت روی پای غیرقابل مهار در دهانه دروازه به گل دوم مهمان تبدیل کرد تا نتیجه ۲-۱ شود.

هلندی‌ها بعد از زدن گل دوم به خوبی کار را تا پایان کنترل کردند تا صاحب ۳ امتیاز خارج از خانه حساسی شوند که آنها را نسبت به صعود امیدوار نگه داشت. شاگردان کومان با این برد ۹ امتیازی شدند و پایین‌تر از فرانسه (۱۵) و یونان (۹-با تفاصل گل بهتر) در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم قرار گرفتند.

1923293

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 46846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha