مورینیو از پشت به سردار آزمون خنجر می‌زند

​​​​​​​ سردار آزمون احتمالاً جایی در لیست اروپایی آاس رم نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد فوتبال ۳۶۰ نوشت: در روزهایی که سردار آزمون از علاقه خود برای حضور در آاس رم می‌گوید و خودش در مصاحبه اخیرش گفته بود با نظر مستقیم ژوزه مورینیو جذب شده اما مصدومیتش و همچنین گفته‌های ژوزه مورینیو، به نظر می‌رسد رغبتی برای جذب او وجود نداشته است. طبق توافقی که در راستای فیرپلی مالی میان رم و یوفا در ابتدای تابستان انجام شد، یوفا از جریمه و محرومیت رم صرف نظر کرد اما مقرر شد این تیم با محدودیت‌هایی وارد فصل جدید مسابقات اروپایی شود. بر این اساس باشگاه ایتالیایی فقط ۵ مورد از خریدهای جدید خود را می‌تواند وارد لیست اروپایی کند. رم در طول تابستان هفت بازیکن جدید به خدمت گرفت. از بین این هفت بازیکن، حضور روملو لوکاکو، لئوناردو پاردس، رناتو سانچز، ایوان اندیکا و حسام عوار در لیست مورینیو قطعی است.

آاس رم اکنون در تلاش است بتواند برای سومین سال متوالی به یک فینال اروپایی برسد، در این بین در نظر دارد از بازیکنان باکیفیت خود در این تورنمنت استفاده کنند. طبق گزارش کوریره دلو اسپورت رم احتمالا مجبور خواهد شد دو نفر از بازیکنانی که به تازگی جذب کرده است را از لیست اروپایی خارج کند. این روزنامه مدعی است که راسموس کریستنسن و سردار آزمون از لیست ژوزه مورینیو خارج خواهند شد.

کریستنسن با توجه به این واقعیت که رم دو مدافع راست اضافی دارد (کارسدوپ و چلیک) نیازی به حضورش در بازی‌های اروپایی نخواهد بود. همین امر در مورد آزمون که پشت سر بازیکنانی مانند آندره آ بلوتی و روملو لوکاکو قرار دارد نیز صدق می‌کند. رم در مرحله گروهی لیگ اروپا با تیم‌های اسلاویاپراگ، شریف مولداوی و سروته سوئیس همگروه است

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵
کد خبر: 46672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha