ماجرای اجاره اشتراکی خانه و پشت‌بام خوابی

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران اظهارکرد: پشت بام خوابی و اجاره اشتراکی در آپارتمان حتی در مناطق پایین شهر تهران دیده نشده است و به طور قطع این مورد در نقاط بالا شهر ‌تقاضایی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران درباره گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مبنی بر شیوع ۸ شکل بی‌خانمانی به‌عنوان پدیده «بدیل اجاره‌نشینی» در شهرها از جمله پشت‌بام خوابی، موتورخانه خوابی، ماشین‌خوابی، گورخوابی، شغل‌گزینی سرپناه‌جویانه، هم‌خانگی دو یا چند خانواده در یک واحد مسکونی و خانه به دوشی اظهارکرد: در بین این موارد اعلام شده مورد خانه‌های اشتراکی از قدیم بوده و موضوع جدیدی نیست و باید توجه داشت خانه‌های اشتراکی در آپارتمان اتفاق نمی‌افتد.

داود بیگی‌نژاد با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی درباره اجاره اشتراکی در آپارتمان گزارش نشده‌ است، ادامه داد: اجاره اشتراکی خانه‌های مستغلاتی و دربستی موضوع رایجی است و از گذشته این تقاضا وجود داشت و امروز هم این تقاضا وجود دارد و شاهد زندگی اشتراکی خانوار در خانه‌های دربستی هستیم و در آینده هم این درخواست حذف نمی‌شود.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تکذیب موارد اعلام شده در این گزارش گفت: پشت بام خوابی و اجاره اشتراکی در آپارتمان حتی در مناطق پایین شهر تهران دیده نشده است و به طور قطع این مورد در نقاط بالا شهر ‌تقاضایی ندارد.

بیگی‌نژاد تاکید کرد: اجاره اشتراکی دو شخص در یک واحد آپارتمان وجود دارد اما تقاضایی برای اجاره اشتراکی دو خانوار در یک واحد آپارتمان نداشتیم و اگر این موضوع دیده شود سریعا این مورد را گزارش می‌دهند.

۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 46505
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha