تعطیلی جایگاه‌های سوخت صحت دارد؟

​​​​​​​ مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: احتمالا تعطیلی برخی از جایگاه‌ها بخاطر تعویض شیفت یا بروز رسانی جایگاه است که تعطیلی در حد چند دقیقه است و به سرعت برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص خبرهایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت سوخت گفت: این موضوع هم تکذیب می‌شود و بخشنامه‌هایی که در این زمینه در فضای مجازی پخش شده، دروغ محض است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عرب عاملی درباره تعطیلی برخی از جایگاه‌های سوخت گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت تهران فعال است و خبرهایی مبنی بر تعطیلی کذب است.

او گفت: احتمالا تعطیلی برخی از جایگاه‌ها بخاطر تعویض شیفت یا بروز رسانی جایگاه است که تعطیلی در حد چند دقیقه است و به سرعت برطرف می‌شود.

عرب عاملی گفت: عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به‌صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود و هیچ‌گونه برنامه تعطیلی در روزهای آینده نخواهد داشت.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول در طول مدت شبانه‌روز اقدام به سوختگیری کنند.

عرب عاملی در خصوص خبرهایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت سوخت گفت: این موضوع هم تکذیب می‌شود و بخشنامه‌هایی که در این زمینه در فضای مجازی پخش شده، دروغ محض است.

۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 45941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha