بلینگام کل زد رئال برد + فیلم خلاصه بازی

رئال مادرید در هفته نخست لالیگا با ۲ گل بیلبائو را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئال مادرید بامداد یکشنبه در چارچوب هفته نخست لالیگا در ورزشگاه سن مامس مهمان اتلتیک بیلبائو بود که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

رودریگو در دقیقه ۲۸ و بلینگام، ستاره جدید خط هافبک رئال مادرید در دقیقه ۳۶ گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند. در جریان این دیدار ادر میلیتائو به دلیل مصدومیت جای خودش را به رودیگر داد. مصدومیت میلیتائو این نگرانی را به وجود آورده که او دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است.

فیلم خلاصه بازی اتلتیکو بیلبائو صفر - رئال مادرید ۲ 


لینک پخش زنده بازی اتلتیکو بیلبائو و رئال مادرید

کمیته انضباطی کنمبول (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) مارسلو را به دلیل حرکتی که باعث مصدومیت جدی لوسیانو سانچز در بازی کوپا لیبرتادورس بین فلومیننزه و آرژانتینوس جونیورز شد، به محرومیت در سه بازی و ۶ هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

مارسلو البته بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم این تیم را از دست داده بود. فلومیننزه در مجموع دو بازی رفت و برگشت توانست راهی یک چهارم نهایی شوند.

1905726

فلومیننزه قصد دارد به این تصمیم اعتراض کند، اما به نظر نمی‌رسد که مارسلو در هیچکدام از بازی‌های رفت و برگشت دور بعد بتواند این تیم برزیلی را همراهی کند.

بازیکن حریف به شکل دلخراشی مصدوم شد و مارسلو نیز کارت قرمز مستقیم گرفت. او با گریه و بدون شکایت زمین را ترک کرده بود. مارسلو سپس در صفحه اینستاگرام خود از لوسیانو سانچز که کل فصل را به دلیل شکستگی زانوی چپش از دست خواهد داد، عذرخواهی کرد و اعلام کرد که این اتفاق تصادفی بوده است.

1905725

پس از پایان بازی اما فرناندو دینیز، سرمربی فلومیننزه و سرمربی فعلی برزیل، از تصمیم داور گلایه کرد و آن را کاملاً پوچ خواند. او گفت که مارسلو دریبل می‌زد و جایی برای گذاشتن پایش نداشت.

۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 45899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha