حالا رونالدو هم در خانه جام جهانی دارد!

کریستیانو رونالدو پس از برتری مقابل الشرطه عراق جایزه جالبی دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو باعث شد النصر عربستان با نتیجه ۱-۰ مقابل الشرطه عراق به برتری دست پیدا کند.

با این پیروزی النصر به دور بعدی راه یافت تا در فینال جام باشگاه‌های ملک سلمان به مصاف الهلال برود. ( الهلال ۳ - الشباب ۱ )

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و کریستیانو در دقیقه ۷۵ تنها گل بازی را پس از خطای پنالتی روی سادیو مانه، به راحتی وارد دروازه حریف کرد. رونالدو طی ۴ بازی اخیر بدین ترتیب گلزنی کرده است.

1907442

او در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه جالبی را دریافت کرد. تصاویری که از جایزه رونالدو در فضای مجازی بازتاب داشته با واکنش‌های متفاوتی هم همراه شده است.

تصویری پس از پایان بازی نشان می‌دهد رونالدو کنار مسئولان برگزاری بازی جایزه‌ای دریافت کرده که شبیه به جام کوچک قهرمانی جام جهانی است. رونالدو که هرگز قهرمانی جام جهانی را تجربه نکرده اکنون یک جام کوچک مانند آن را خواهد داشت.

1907475

این فوق ستاره در جام جهانی قطر در مسیر منتهی به فینال ناکام ماند. تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی برابر مراکش با نتیجه ۱-۰ شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

1907441

در فضای مجازی نظرات مختلفی پیرامون جایزه رونالدو منتشر شد. یک مخاطب خطاب به رونالدو نوشت:"اوه چقدر خوب! او بالاخره جام جهانی کوچک خودش را به دست آورد! و او مجبور نیست آن را برگرداند."

1907440

"جام جهانی کوچک، او سزاوار آن است" یکی دیگر از نظرات مخاطبان فضای مجازی است.

1907439

یک کاربر دیگر در توییتر نوشت:"آن را مانند جام جهانی درست کرده‌اند."

النصر یک - الشرطه عراق صفر + نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳
کد خبر: 45830
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha