ترس باشگاه‌های انگلیسی از لیگ عربستان و درخواست از فیفا

باشگاه‌های انگلیسی از فیفا درخواست کردند زمان فصل نقل و انتقالات لیگ عربستان را همزمان با لیگ برتر انگلیس کند تا دیگر بازیکنان وسوسه نشوند و تیم‌های خود را ترک نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از دیلی میل، رقم‌های نجومی که تیم‌های عربستانی به بازیکنان بزرگ فوتبال جهان پیشنهاد می‌دهند باعث شده است تا ستاره‌های بزرگ زیادی راهی لیگ این کشور عربی شوند.

حضور گسترده بازیکنان خارجی در لیگ عربستان تیم‌های اروپایی را نگران کرده است چرا که بازیکنانی که با تیم‌های خود قرارداد دارند به راحتی وسوسه می‌شوند و راهی لیگ عربستان می‌شوند و این نگرانی گسترده باشگاه‌ها و مربیان را به دنبال داشته است.

تیم‌های انگلیسی در نامه‌ای رسمی به فیفا درخواست دادند که همزمان با بسته شدن فصل نقل و انتقالات در فوتبال انگلیس و اروپا فصل نقل و انتقالات در لیگ عربستان هم بسته شود تا دیگر بازیکنان وسوسه نشوند و راهی لیگ این کشور نشوند چرا که آن‌ها این ترس را دارند که عربستانی‌ها به هنگام بسته شدن فصل نقل و انتقالات در اروپا به بازیکنان شاغل در لیگ‌های مختلف پیشنهاد دهند و آن‌ها را وسوسه کنند.

فصل نقل و انتقالات تابستانی در اروپا از ۱ ژوئن تا ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ است این درحالی است که نقل و انتقالات زمستانی عربستان از ۱ ژانویه ۲۰۲۴ تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ است.

۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
کد خبر: 45650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha