فوتبال ایتالیا با کوچ ستاره‌ها به عربستان ضعیف شده است

رئیس اجرایی باشگاه اینتر براین باور است که کوچ کردن ستاره‌های بزرگ فوتبال ایتالیا به لیگ عربستان باعث ضعیف شدن فوتبال این کشور در شرایط کنونی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های بزرگ فوتبال عربستان با حمایت صندوق سرمایه‌گذاری عمومی این کشور بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را یکی پس از دیگری جذب می‌کنند.

ستاره‌های سری A از جمله بروزوویچ و ساویچ راهی فوتبال عربستان شده‌اند و قرار است این انتقال‌های بزرگ ادامه داشته باشد.

ماروتا، مدیر اجرایی اینتر در واکنش به حضور ستاره‌های بزرگ در فوتبال عربستان گفت: پول‌های سعودی به اروپا رسیده است. آنها بازیکنان بزرگ تراز اول را جذب می‌کنند و این باعث ضعیف‌تر شدن فوتبال ایتالیا می‌شود. البته همان وقت باعث می‌شود برای آینده برنامه ریزی کرد و خودمان را تقویت کنیم.

او ادامه داد: اینتر فصل قبل نمایش بسیار خوبی داشت. ما دو جام به دست آوردیم و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کردیم و این به لطف اینزاگی بود که انتقادهای زیادی از او شد. اینکه نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشویم افتخار بزرگی است و باید به آن بالید. انگیزه ما برای فصل بعد با این نتایج بسیار خوبی که کسب کرده‌ایم، بیشتر شده است.

ماروتا درباره فعالیت تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی گفت: ما تاکنون سه بازیکن جذب کرده‌ایم. هدف از جذب این بازیکنان پایین آوردن میانگین سنی تیم است. ما همه بلیت‌های فصل جدید را فروخته‌ایم و این نشان می‌دهد که حتی بدون سرمایه گذاری‌ها بزرگ هم می‌شود شرایط خوبی داشت و تیم باکیفیت ساخت.

۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
کد خبر: 44819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha