رونالدو رکورد ۴۲ ساله گرد مولر را شکست + فیلم

فوق ستاره پرتغالی با گلی که برابر الزمالک مصر به ثمر رساند توانست رکورد بیشترین گل با ضربه سر در تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو گل تساوی بخش دیرهنگام النصر را در مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانی باشگاه های عرب به ثمر رساند و باعث شد تیمش به دور بعد صعود کند.

این بازیکن کهنه کار پرتغالی گل تساوی را در دقیقه ۸۷ مقابل الزمالک مصر به ثمر رساند. این گل باعث شد تیم عربستانی به مرحله بعد صعود کند و همچنین کریستیانو با گلش رکورد جدیدی را بشکند.

مهاجم متولد مادیرا تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین گل را با سر در تاریخ فوتبال به ثمر رساند و رکورد قبلی که در اختیار گرد مولر آلمانی بود را پشت سر گذاشت. در واقع ۴۲ سال طول کشید تا کسی رکورد ۱۴۴ گل مولر با ضربه سر را بشکند. اکنون رونالدو پرتغالی با ۱۴۵ گل در صدر فهرست بیشترین گل با سر در تاریخ فوتبال قرار دارد. رونالدو حالا این فرصت را دارد تا در سالهای آتی بتواند این رکورد را نیز افزایش دهد.

فیلم گل رونالدو را ببینید.

النصر اکنون در مرحله بعدی رقابت‌ها به مصاف راجا کازابلانکای مراکش می‌رود. دیدار یک چهارم نهایی یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز، ابها (عربستان) برگزار می‌شود.

۴ فوتبالیست برتر با بیشترین گل زده با ضربه سر

کریستیانو رونالدو - ۱۴۵ گل

گرد مولر - ۱۴۴ گل

کارلوس سانتیانا - ۱۲۵ گل

پله - ۱۲۴ گل

رونالدو در دیدار قبلی النصر برابر نماینده تونس نیز که با پیروزی چهار بر یک النصر به پایان رسید، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا یک رکورد دیگر را به نام خودش به ثبت برساند.

رونالدو با گلی که در این بازی ثمر رساند شمار جام‌هایی را که در آنها گلزنی کرده است، به عدد ۲۱ رساند.

رونالدو در پنج لیگ پرتغال، اسپانیا، عربستان، ایتالیا، انگلیس، جام جهانی، یورو، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ ملت‌های اروپا، جام کنفدراسیون‌ها، جام جهانی باشگاه‌ها، جام حذفی انگلیس، جام اتحادیه انگلیس، جام حذفی اسپانیا، جام حذفی ایتالیا، جام حذفی پرتغال، جام باشگاه‌های کشورهای عربی و سه سوپرجام گلزنی کرده است.

۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 45628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha