والیبال ایران چگونه از سد پورتوریکو گذشت؟ + فیلم

تیم ملی والیبال ایران موفق شد در دومین مسابقه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳ به پیروزی برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،در جریان دومین بازی از دور گروهی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳، تیم ملی والیبال ایران به مصاف پورتوریکو رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.


فیلم خلاصه بازی را ببینید

این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۲ به سود والیبال ایران پایان یافت.

والیبال ایران در بخش حمله عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست ۳۷ امتیاز از این بخش کسب کند. تیم والیبال پورتوریکو در حمله حرفی برای گفتن نداشت و توانست ۲۱ امتیاز از این آیتم به دست بیاورد.

در بخش دفاع روی تور، هر دو تیم عملکرد مشابه‌ای داشتند چرا که ایران و پورتوریکو در این بخش هر کدام ۸ امتیاز کسب کردند.

در بخش سرویس، والیبال ایران قدرت خود را به حریف دیکته کرد چرا که بلندقامتان ایران در این بخش ۱۰ امتیاز سرویس کسب کردند. در تیم مقابل، پورتوریکو توانست ۲ امتیاز در این آیتم به دست بیاورد.

والیبال پورتوریکو در این بازی پر اشتباه ظاهر شد به طوری که والیبال ایران از اشتباهات حریف ۲۰ امتیاز کسب کرد. پورتوریکو هم از اشتباهات ایران ۱۴ امتیاز به دست آورد تا بلند قامتان ایران فاتح این رقابت باشند.

ابوالفضل مهدیان ملی پوش والیبال ایران با کسب ۱۲ امتیاز و سید متین حسینی با کسب ۱۲ امتیاز، بهترین بازیکنان زمین و ایران در پایان این رقابت شناخته شدند.

 تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (جمعه ۱۳ مرداد) بازی ندارد و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز ‌شنبه ۱۴ مرداد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف کلمبیا می‌رود.

۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
کد خبر: 45603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کیومرث US ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      1 2
      چراصدا وسیما بازیهای والیبال نوجوانان جهان که ازاهمیت بالایی برخورداراست پخش زنده نداره اونوقت دیدارهای تدارکاتی فوتبال باشگاهی اروپاکه هیچ ارزشی نداره درهرساعت شبانه روزکه باشه پخش زنده داره صداوسیما هیچوقت برای خریدپخش زنده پولی خرج نمیکنه تمامی مسابقات روازشبکه کشورهای دیگر دزدکی پخش میکنه ...خواهشایکم ازاین فوتبالهای بی اهمیت که شب باشه صبح باشه هروقت باشه زنده پخش میکنید ولی والیبال نوجوانان جهان به این مهمی اصلا پخش نمیشه کمی به شعورملت احترام بگذارید